Als ik kick en dan de bougie voel is dit niet echt super nat maar wel een beetje dat beetje weet ik niet of dat gewoon vuil is die er al aanhangt of niet, heb het gevoel dat benzine snel opdroogt enzo hoe test ik dit best?Wordt je bougie wel nat/vochtig na een paar startpogingen?
De bougies kuis ik even, maar volgens mij is dat het probleem niet, wel mix ik zelf mn olie en heb ik gehoord dat ik dit vacuum moest maken mischien is het daardoor?? Ik stuur u even fotos wat ik heb gedaan aan de carbu, op de olie inlaat heb ik buisje met vijsje gedaan mn vriend zei dat ik dit ook moest doen met die groene darm die 2 verbinden is dit mischien het probleem??Eerst bougie goed schoon maken en daarna nog een paar startpogingen uitvoeren en daarna nog eens controleren.
Kijk hier eens naar, het YT filmpje hieronder is weliswaar met wat humor gebracht maar is toch wel nuttig.
Misschien brengt het je op ideeën!
Dus die 2 buisjes kunnen gewoon open blijven? Maar het is dan wel best om olienippel af te sluiten? En als u ziet op foto2 zitten er niet veel te grote sproeiers in mischien is dit de reden dat die niet startWaar die groen darm/slang op zit is, volgens mij, een aansluiting voor de koelvloeistof om de carburateur te verwarmen.
Dat is een doorloop dus die hoeft niet afgedicht te worden.
Welke steek ik best voor snelle 50cc dr en sitoplus ontgrensdAls de sproeiers te groot zijn moeten er sowieso kleinere in
Ik zou iets rond de 80 gaan steken maar oke het is veel te groot 120 maar normaal zou hij toch kunnen starten waaraan ligt het probleem dan?Geen idee. Maar ik zou eerder rond de 75 verwachten dan 84
Eerst bougie goed schoon maken en daarna nog een paar startpogingen uitvoeren en daarna nog eens controleren.
Kijk hier eens naar, het YT filmpje hieronder is weliswaar met wat humor gebracht maar is toch wel nuttig.
Misschien brengt het je op ideeën!
Waar die groen darm/slang op zit is, volgens mij, een aansluiting voor de koelvloeistof om de carburateur te verwarmen.
Dat is een doorloop dus die hoeft niet afgedicht te worden.
De bougie word na 10 kicken zonder bougiekabel niet nat, als ik de benzinedarm eraf doe loopt er veel benzine door, snap het echt niet carbu is helemaal uitgekuist, mischien iets klein toe te voegen, heb de gasnaald met borgclip vaststeken op zelf gesneden stukje plastic hier tegenaan drukt mn gasschuif veer is dit geen probleem toch? Vgm laat die op ene manier geen benzine door erg raarAls de sproeiers te groot zijn moeten er sowieso kleinere in
Hoe lang is een tijdje en waar heeft hij stil gestaan?Brommer had tijdje stil gestaan
Mbk booster bj 2011Hoe lang is een tijdje en waar heeft hij stil gestaan?
Je geeft wel erg weinig info, om welke "brommer" gaat het?
Sproeier 120 voor een 50 cc-tje is wel heel er groot, heeft de "brommer" hier ooit wel mee gelopen???!!!
Heb je je membraan al eens na gekeken?
Laat je luchtfilter nog wel lucht door?
Dit zat niet bij de revisiekit en dacht dat het niet erg zou geweest zijn als ik dat zo deeWaarom zet je de gasnaald niet gewoon vast zoals het hoort
Mijn vriend ree met een kelk erop trouwensWaarschijnlijk heeft je vriend ook gereden zonder luchtfilter, dat verklaart misschien die extreem grote sproeier, wat niet kan kloppen voor jouw scooter.
Of de scooter trekt/trokt ergens valse lucht.
Verder als er langere tijd zonder luchtfilter is gereden zou ik ook maar eens de compressie meten en de zaken hierboven wat je nog niet hebt nagekeken!!!