This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

bromfietscertificaat kwijt

KOBUS

Handige prutser......
Ik ben vandaag in Breda mijn bromfietscertificaat kwijtegeraakt, wat moet ik nu doen om een nieuwe te krijgen?/

En moet ik toevallig nog aangifte bij politie doen??



Alvast bedankt
 
het lijkt mij dat je niet naar de politie hoeft, maar dat je naar CBR moet en een nieuwe moet kopen. je zal daar vast nog in het bestand staan, als je je kan legitimeren kan je voor 13,50 oid een nieuwe kopen.

moet je even naar CBR bellen, en naar politie voor de zekerheid.
 
Ik was in het begin ook mn certificaat verloren op een kermis in een kleefwand atractie of ergens in de buurt. 8P . iig kon hem niet meer terugvinden.

Ik heb eerst aangifte gedaan bij de politie en ben de volgende dag naar het CRB gegaan en die gaf mij een tijdelijk bewijs van mijn certificaat. Een geel papier wat je ook kan laten zien als je wordt aangehouden. Het CBR vraagt een pasfoto en idd +- €13,-, na een tijdje krijg je een nieuwe thuisgestuurd.

Greetzz DAW
 
Als je je bromfietscertificaat kwijt bent moet je net als je paspoort id etc direct aangifte doen dit is dus verplicht want als je dit niet doet kun je aansprakelijk gesteld worden voor verdere gevolgen
 
er staat een nummer op je bromfietscertificaat die moet je door geven aan CBR dan krijg je een nieuw (wel wat betalen maar ja) en denk ook aangifte doen maar als je dat nummer niet heb moet je hem overnieuw doen (werd tegen mij vertelt) mzzl
 
Je zegt dat je numme rmoet doorgeven wat op je certificaat staat, om een nieuw te krijgen.
Maar je bent je certificaat kwijt, hoe kun je dat nummer dan zeggen??
Lijkt mij nogal onligisch als het zo is .
greetz
Prulo
 
iK heb zoeen brief bij het certficaat gekregen waarop staat dat je geslaags bent enzo. Als ik deze brief laat zien bijm het cbr dan krijg je als het gioed is een nieuwe. Zo een brief heeft iedereern er toch bijgekregen?