This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

bromfietscertificaat afgepakt

hutmannetje

Well-Known Member
van de week werd ik om kwart voor 6 sochtends aangehouden toen ik naar me werk ging. ik stopte netjes (had makkelijk door kunnen rijden). ik liet me certificaat zien. Toen zei meneer agent dat ik een bon zou krijgen voor zonder helm.
Ik begon een beetje te lachen en zei dat het een snorder was.
Hierop zei ie dat ik me certificaat niet terug zou krijgen. ik moest smiddags na mijn werk naar emmeloord 12 kilometer verderop nar het politiebureau. Hier moest mijn scoot op de rollerbank anders krijg ik mun certificaat neit te terug en heb tegen hem gezegd dat ie hem in zun reet kon steken.
Dit heb ik dus niet gedaan en hij belde vandaag op dat ik nog niet langs ben geweest en dat ik langs moet komen.

Dit ga ik dus niet doen. Wie weet een goede manier om hier onder vandaan te komen. Zonder op de rollerbank te gaan??

tis een zenith snor met dr70 en metrakituitlaat en mallosi vario.

en maakt het ook nog uit dat ik mun rijbewijs heb???
 
Hij mag je certificaat in nemen, dan kan jij naar het buro rijden om op de roller te gaan.Als jij dan niet komt weet ie wie je bent
 
ik zat zelf te denken om hem te bellen om te zeggen dat me scoot in elkaar gedraaid is, of dat ik hem verkocht heb.

en wat wil ie doen als ie weet wie ik ben??
 
Originally posted by hutmannetje
dat ie hem in zun reet kon steken.

Klasse man!!!

Jammer dat je waarschijnlijk toch op de rollerbank moet. Weet niet of ze in je smoesje zouden stinken.

Kun je niet wat onderdelen lenen? Is wel erg lastig maar scheelt je wel een dikke bon.
 
ik denk dat je boetes en het wegnemen van je certificaat terecht zijn vanwege je gedrag..

voer 'm af, ga langs en probeer je normaal te gedragen en niet als een opgefokte puber...

snor, 70cc en zonder helm zal je de boetes etc maar moeten aanvaarden
 
razma ik wil niet afgezeikt door je worden. ik reed op dat moment 50 op een lange weg zonder kruisingen. en ik ben helemaal geen puber meer.

bedankt jmx voor je optie.
 
Ik zou toch niet graag tegen 50 met mijn gezegd het asfalt kussen maar goed ieder zijn keuze...

Maar ik denk dat het afvoeren ongeveer je enigste optie is. Als je zegt dat je je scoot verkocht hebt komen ze waarschijnlijk thuis langs + als ze je dan nog is zien rijden ben je HELEMAAL de sigaar...

Blijf gewoon beleefd tegen die kerels dan zijn ze zelf ook wel redelijk. Tja een andere uitlaat zien ze natuurlijk direct he.

Snor opvoeren is niet zo bijster slim imho maar goed daar ben je waarschijnlijk groot genoeg voor om dat zelf wel voor jezelf te beslissen.

Ik denk wel dat als je denkt ze te snel af te zijn dat zij nog wel wat truukjes achter de hand hebben. Ze hebben al je gegevens vergeet dat niet...
 
koop gewoon even een varioringetje ofzo en zet je ori vario erin heb je die nie koop er dan 1 dan ben je nog steeds goedkoper uit en ga even een ritje rollerbank maken