Brom aerox omkeuren naar a1 kenteken

Mhr7trox

Well-Known Member
Hallo

Ik bezit een 2005 aerox frame brom en nu wil ik deze helemaal netjes opbouwen zodat deze gekeurd kan worden naar a1 kenteken

wie heeft er ervaring mee en kan mij vertellen hoe of wat?
 
Advertisement - register to remove this

Je moet aan alle eisen voldoen die een motor ook heeft.

Waaronder:

Stadsverlichting
kentekenverlichting
spiegels

Ook moet die gewoon netjes zijn en de nummers moeten kloppen.
 
Ook moet die gewoon netjes zijn en de nummers moeten kloppen.
Welke nummers, als je een brommer ombouwt naar motor zit er wellicht ook een andere motor onder.
Bovendien is het niet altijd zo dat een frame en remmerij van een brommer ook automatisch geschikt is voor een motor.

Voor je eraan begint en je een hoop geld uitgeeft, neem eerst contact op met de RDW, zij maken het nogwel zo gemakkelijk!

https://www.rdw.nl/over-rdw/contact
 
Welke nummers, als je een brommer ombouwt naar motor zit er wellicht ook een andere motor onder.
Bovendien is het niet altijd zo dat een frame en remmerij van een brommer ook automatisch geschikt is voor een motor.

Voor je eraan begint en je een hoop geld uitgeeft, neem eerst contact op met de RDW, zij maken het nogwel zo gemakkelijk!

https://www.rdw.nl/over-rdw/contact
In mijn project heb ik een duits frame en duitse papieren van het blok.

Op het papier van het frame staat het framenummer en deze moet overeen komen met het frame zelf.
Bloknummers hoeven er niet altijd op te staan, het is meer een bewijsstuk dat je de motor legaal hebt verkregen en zonder diefstal
 
In mijn project heb ik een duits frame en duitse papieren van het blok.

Op het papier van het frame staat het framenummer en deze moet overeen komen met het frame zelf.
Bloknummers hoeven er niet altijd op te staan, het is meer een bewijsstuk dat je de motor legaal hebt verkregen en zonder diefstal
Ik weet inderdaad dat het met een Zip zo simpel kan zijn. Moet mezelf nog even verder verdiepen in het aerox stuk aangezien er nog weinig ervaringen mee zijn. Binnenkort hier bij een scooterzaak langs voor info die ervaring heeft met omkeuren.
Maar alle info van iedereen is welkom!
 
Back
Top