Bridgestone Hoop Bo2 of de Pirelli Evo22?

thomBO

WWW RACER
Ik heb een nieuwe achterband nodig voor mijn SR WWW. De band grote is 130/60-13. En nu twijfel ik tussen de:
Bridgestone Hoop Bo2:
dfce1h.jpg

en de Pireli Evo22:
dfce8y.jpg

Misschien kunnen jullie me wat advies geven en zeggen wat jullie ervaringen zijn met deze banden. Of misschien kan beter een ander merk kopen.

De groten thomBO.
 
Advertisement - register to remove this

Pirelli zijn normaal gebruik banden. Bridgestone meer voor de 'fanatiekelingen' oftwel slijten vaak iets meer maar beter grip door zachtere compount.

Kzou voor de Bridgestones gaan ;)
 
Last edited:
AeroXtreme said:
geef mij die evo bandjes maar heb ze zelf ook onder me roxie en deze banden hebben super veel grip zelfs al een keer stopie voor elkaar gekregen in de volle regen en niet eens weggegleden

Dat is misschien ook een kwestie van geluk hebben, en met welke snelheid kwam je aanrijden :+

iig, ik denk dat het allebei goede banden zijn. Ik zelf heb 2 x ml50 maarja heb er niet speciaal voor gekozen oid :)
 
Die Evo achterband std achterop een Rox heeft trouwens een ontzettend lelijke 'ronding'.

Oja Heidenau rij ik al een tijdje op (op me Rox en me ex-Runner) en ben uitermate tevrede. Deze banden zijn ook goed voor motoren en hebben verstevigde wanden etc. Deze banden zijn echt de ultieme banden vind ik zelf (plakken heerlijk, mooie plaate ronding etc etc.) Vooral de K61 kan ik je aanraden.
 
Back
Top