brandstof/lucht Slagen schematic Kymco super 8 (fuel/air Stroke schematic Kymco super 8)

DJ-skip

New Member
Hoi beste Specialisten,

Ik ben voor mezelf een Nederlands stappenplan aan het opzetten voor het oplossen van problemen, maar ik mis nog een mooi schema, en vandaar mijn vraag.
Weet iemand ergens op het web een mooi schema te vinden van de lucht en benzine aansluitingen voor de (Kymco super 8 50CC 4t model 2008/2009)
Het internet staat vol met elektronische schema's, maar brandstof en lucht kan ik echt niets van vinden. Ik zal jullie hulp enorm waarderen.


Hi dear Specialists,

I am setting up a Dutch step-by-step plan for solving problems, but I am still missing a nice diagram, and hence my question.
Does anyone know where to find a nice diagram of the air and fuel connections for the (Kymco super 8 50CC 4t model 2008/2009) somewhere on the web?
The internet is full of electronic diagrams, but I really can't find anything about fuel and air. I will greatly appreciate your help.
 
Advertisement - register to remove this

Zo veel zit er toch niet op? 1 vacuum voor de benzinepomp, 1 slang voor de benzine. (vaak een stuk dikker)

En misschien nog wat emissie onzin, en carterventilatie? Waar gaat het precies mis?
 
https://scooterforum.net/resources/categories/kymco.9/

Hier staan een aantal bruikbare dingen van de super 8 voor je.
Hoi enorm bedankt voor je reactie. Ik heb gelijk gekeken, maar er staat helaas niet zo veel over super 8 en zeker niet het geen dat ik zoek. Maar nogmaals enorm bedankt voor je tijd en moeite. grtjs skip
Post automatically merged:

Zo veel zit er toch niet op? 1 vacuum voor de benzinepomp, 1 slang voor de benzine. (vaak een stuk dikker)

En misschien nog wat emissie onzin, en carterventilatie? Waar gaat het precies mis?
ook jij enorm bedankt voor je reactie. Ja, waar moet ik beginnen. hahahahaha Nou ik doe mijn onderhoud al jaren zelf na wat slechte ervaringen met reparatie winkels. en door drukte deed ik weer een poging om het uit te besteden maar dit heeft me inmiddels al bijna 500 euro gekost en nog niet alle problemen waren verholpen. Uiteindelijk kwam ik er achter waar het vreemde geluidje vandaan kwam en ben het gaan oplossen. (tandwiel oliepomp vervangen) en dit was een vrij grote klus moet ik wel zeggen. Maar nadat ik hem netjes schoongemaakt had en in elkaar had gezet starten hij niet meer. Dus ik wil alles nalopen voor de zekerheid of er iets verkeerd is. Naar mijn weten ben ik niet aan de slagen gekomen maar ik wil alles kunnen uitsluiten, zeg maar. hahahaha grtjs skip
 
Last edited:
Back
Top