This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brander

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Oke redelijk offtopic dit, maar ik heb een extern parallel cd brandertje nodig... dus als je er een hebt die je kwijt wil moet je ff reageren! Ik ben bereid om een mooi prijsje te geven

ik heb wel een interne liggen ,let wel squoezie (weet ik veel hoe je dat schrijft) kaart aanbevolen,bij mij bleef ie weleens hangen tijdens het branden.this een cdd 3600 van philips,snelheid zal wel niet zo snel zijn 4x write ofzo,prijs tja you name it

Nee ik heb al een interne maar ik moet een simpel parallel dingetje hebben. Kan ik makkelijk downen op mijn werk en zo

een sci brander kan je ook in een extern kastje bouwen (ja die zijn speciaal te krijgen) en dan een scsi kaart er op je werk in zetten de meeste hebben ook een connector aan de achterkant dus dat is dan ook makkelijk, en veel beter dan op de lpt

ok SCSI brander, xterne scsi behuizing, PCMCIA scsikaart..

€€

kan je niet gewoon je zooi op je HD proppen en via een nog aan te leggen netwerk tussen je laptop en je pc overpompen?

PCMCIA NIC heb je al wel denk ik hoef je voor 25~100 piek al1 maar een NIC voor in je PC te kopen en een kabel...

stk goedkoper

Tja

Nee want met mijn laptop kan ik op projecten niet op het netwerk komen....dan werk ik dus altijd op een desktop die in het netwerk hangt...en daarom heb ik dus een parallel brandertje nodig..

Netwerk thuis is er al. PCMCIA nic heb ik inderdaad Ruud, stuk of 4 geloof ik Mja, nog een vraagje, heeft iemand Partition Magic 6 voor me?

Re: Tja

Originally posted by Arne@Piaggio
Mja, nog een vraagje, heeft iemand Partition Magic 6 voor me?

ik had dat, ik zal eens zien of ik het nog vind

ja, ik heb em teruggevonden
is te groot om te mailen (35mb)

als je icq hebt, add me dan 59348631

Heb ik niet Ik heb ook geen serverruimte of zo. Ik wil hem eigenlijk gewoon op cd hebben, en dat iemand hem dan opstuurt, tegen betaling uiteraard!

Originally posted by #CARMA#
bij mij bleef ie weleens hangen tijdens het branden
Geen last van. Schrijven tegen 12x , dan nog chatten en het forum checken tegelijk....
Leve plextor burnproof!!! :W

Re: Tja

Ik heb alleen PM5 Pro...

Is ook goed, kun je hem voor me branden? En dan in Naaldwijk meenemen? Hoeveel moet je ervoor hebben btw?

Is goed.
Dragrace en je laat me winnen(onopvallend)

Originally posted by Arne@Piaggio
Is ook goed, kun je hem voor me branden? En dan in Naaldwijk meenemen? Hoeveel moet je ervoor hebben btw?

Jahoor, PM maar ff of zo. Moet ik morgenavond ff kijken wat ik heb liggen. Je moet er wel zelf effe een drivertje bij zoeken.