Braking Oversized vs. Malossi...

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Graag ervaringen met;

*Schijf van Malossi...

*Schijf van Braking...

*Schijf van Braking + klauw...

Noem ff de ervaringen, prijs en verkrijgbaarheid van blokken, misschien ook ff een pic van de schijf voor een NRG (nee, niet van een Runner, die is anders)...

Greetz.
 
Advertisement - register to remove this

Om maar ff ontopic te blijven ik heb een breaking oversized schijf(alleen voor) en dit remt echt hard!! dit is zeker een goede schijf
Je hoort hem ook fluiten als je remt :) bes wel koel! zeker een goede schijf vind ik..........
 
en ik zit dus met het 'probleem' (nahja, probleem) dat ik een 250mm Braking oversized voor wil, omdat ik nu een standaard 220mm schijf heb... maar die schijnen er niet te zijn voor een NRG extreme, alleen voor renner 250mm meende ik....

beetje jammer dat er geen oversized schijven zijn te krijgen voor nieuw type NRG.....
 
volgens anderen past het weer niet, omdat een runner velg 12" is en een nrg velg 13"
nahja, ga binnenkort welff een runnerschijf van iem. lenen en proberen op mijn velg....

en nee rewd, ik wil geen rennervelgen :P
 
Originally posted by Boeie
volgens anderen past het weer niet, omdat een runner velg 12" is en een nrg velg 13"
nahja, ga binnenkort welff een runnerschijf van iem. lenen en proberen op mijn velg....

en nee rewd, ik wil geen rennervelgen :P

Hmm NRG velg is groter dan Runner dus zou een grotere schijf natuurlijk moeten passen.

Maar ja ik ken die ophanging ook niet. Wel beide 5 bouten toch?

Op oude typhoons heb ik gezien dat ze net als Mina's met 3 bouten vast zitten.

Je kan toch (met busjes) o.i.d. d e schijf wel passend maken??
 
Folkert, de schijfbevestiging is bij een NRG hetzelfde als bij een Typhoon, van de Mc^2 DD, Extreme en Mc^3 weet ik niet...

Het probleem is als volgt;

Typhoon/Nrg/NTT/Nrg Mc^2 ; standaard 190mm, Braking 220mm

Runner/Runner DD ; standaard 220mm, Braking 250mm

Alleen welke schijf is er voor de Mc^3 en Extreme?

Greetz.
 
bart, een NRG extreme heeft standaard een 220mm schijf voor, dat zal ook wel het geval wezen bij een mc3....

nouja, ik ga binnenkort welff een runnerschijfje gappen van iem. en ff proberen of het past...
 
Een oversized schijf is echt relaxed, enigste nadeel is dat de voorvork gekken neigingen krijgt..... Kan jullie binnenkort meedelen hoe een oversized schijf + 4 zuiger klauw+ stalen leiding remt.....
 
Back
Top