bouwtekening kappen aerox 2009

Advertisement - register to remove this

bedankt mannen :)
nu wil ik mijn nieuwe voorlicht aansluiten
maar heb ik teveel snoeren, en weet niet welk draadje ik op welk draadje moet aansluiten
ik had eerst standaard koplamp aerox 2009 en nu Koplampunit Model TNT (de zwarte)
weet iemand welk draadje ik op welke moet aansluiten of heeft iemand eer een tekeningtje voor.
graag reactie bvd
 
Nee, de tnt koplamp heeft maar 2 lampen en dus 4 draden. Waar je hem op wilt moet je zelf weten. Ik had ze altijd op de normale verlichting, rest van de draden aftapen.

Edit: @Niek dus.
 
en dan zeg ik weer op mijn beurt, origineel is het gewoon een stekker aangezien hij over draden aansluiten begint, kan me niet voorstellen dat je voor een TNT unit je complete aansluiting kan gaan aanpassen ;) just sayin....
 
en dan zeg ik weer op mijn beurt, origineel is het gewoon een stekker aangezien hij over draden aansluiten begint, kan me niet voorstellen dat je voor een TNT unit je complete aansluiting kan gaan aanpassen ;) just sayin....

Helaas is dat dus wel zo. Je kan of de stekker eraf knippen van de lamp, of van je kabel boom. Zou voor het eerste gaan.. (vind een originele koplamp overigens mooier, en zeker nuttiger maar dat terzijde)
 
Back
Top