hoi,
ik heb een klein probleempje. In een boze bui heb ik gister
de bougiedop van de Tomos van een vriend van me eraf getrokken.
En toen we even later weer weg wilde gaan en ik zijn bougiedop teruggaf
toen wilde hij niet meer starten. Ook niet met de choke erop. Dus ik zou vanochtend dat ding ophalen om ernaar te kijken (heb er zelf eigenlijk totaal geen verstand van ) maar toen was hij al weggebracht naar zijn huis. Het enige wat ik kon zien was dat er een grote plas (benzine???) op de grond lag waar het ding heeft gestaan.
nu is het probleem dat als hij straks wel stuk is dan moet ik hem maken. maar ik snap niet wat er kapot aan is. Want die bougiedop hebben we er al zo vaak af getrokken als we geen slot mee hadden. het enige wat hij zij is dat hij nu een andere dop had als eerst (hij was zwart)
weet 1 van jullie misschien wat ik heb gemold en misschien ook
hoe ik het goed krijg
alvast bedankt
Wilco
ik heb een klein probleempje. In een boze bui heb ik gister
de bougiedop van de Tomos van een vriend van me eraf getrokken.
En toen we even later weer weg wilde gaan en ik zijn bougiedop teruggaf
toen wilde hij niet meer starten. Ook niet met de choke erop. Dus ik zou vanochtend dat ding ophalen om ernaar te kijken (heb er zelf eigenlijk totaal geen verstand van ) maar toen was hij al weggebracht naar zijn huis. Het enige wat ik kon zien was dat er een grote plas (benzine???) op de grond lag waar het ding heeft gestaan.
nu is het probleem dat als hij straks wel stuk is dan moet ik hem maken. maar ik snap niet wat er kapot aan is. Want die bougiedop hebben we er al zo vaak af getrokken als we geen slot mee hadden. het enige wat hij zij is dat hij nu een andere dop had als eerst (hij was zwart)
weet 1 van jullie misschien wat ik heb gemold en misschien ook
hoe ik het goed krijg
alvast bedankt
Wilco