Ja choke direct op de accu aangesloten dan gaat hij wel binnen een redelijke tijd uit, zie mijn eerdere video hierover:Die twintig minuten is inderdaad veel te lang , zou 2 a 3 min moeten zijn , dan zou je hem in toeren moeten horen wegvallen naar stationair .
Die weerstand kun je meten met een multimeter op ohm stand . Als je de weerstand vervangen hebt , voor de orginele , zou dat goed moeten zijn , en zal dat ook niet de oorzaak zijn . Heb je de choke ook al eens rechtstreeks op de plus en min van je accu aan gesloten ?
Maakt niet uit welke draad op de plus of min komt . Zet hij dan wel binnen 2 min uit ? zo niet , denk ik dat de choke stuk is .
De weerstand ziet er als volgt uit:Je bent iig weer een stukje verder zi te lezen.
Weerstand meten doe je met de multimeter op ohms. Aansluitingen vd weerstand losgekoppeld en dan de weerstand daarop aansluiten.
20 minuten voordat de choke half afgaat is iig te lang.
Kabelbreuk zul je niet hebben want er staat spanning. Wat je wel last van kan hebben zijn (overgangs) weerstanden waardoor er niet voldoende vermogen geleverd wordt of sluiting in de windingen van de stator.Het enige wat ik nu nog kan bedenken zijn een kabelbreuk in de kabelboom of mijn stator is naar de knoppen
Bedoel je dat de choke op de scooter niet werkt ? , dan zou je altijd op een verrijkt mengsel rijden .choke zelf op accu werkt alleen in combinatie op de scooter werkt het niet.
exact. De choke werkt direct op de accu wel, alleen in de scooter werkt de choke dus niet en ik rij altijd met een heel rijk mengelse (vandaar ook het onderwerp "bougie zwart" zo is het balletje gaan rollen)Bedoel je dat de choke op de scooter niet werkt ? , dan zou je altijd op een verrijkt mengsel rijden .
Zie de filmpjes van mijn post een stukje boven. Tuesday at 22:12Heb je dan al op de connector van de choke gemeten hoeveel spanning , daarop staat als de motor loopt ? hiertoe kun je de weerstand er even tussen uit laten
Draadbreuk is onwaarschijnlijk als er wel spannings op de kabels staat, toch? Slechte verbinding weet ik niet zeker gezien de kabels helemaal geencapsuleerd zijn. Verlichting werkt goed op de stator maar geen idee wat het anders moet/kan zijn...Als het geen draadbreuk , of slechte verbinding is , van de stator naar de choke , dan zou ik gokken op een euvel met de stator , je hebt tenslotte al een goede regelaar geprobeerd .