roken als die koud is is wel normaal, maar t kan ook zijn dat je teveel olie in je benzine hebt. Meng je zelf?hij rookt nog best veel als hij koud is.
de grote vraag, nog een maatje kleiner, 68 of 70.
Denk dat je met je sproeier wel goed zit. Maar probeer eens een hittegraad 7 bougie ipv 8
na het vervangen van de slechte onderdelenSpontaan gebeurd?
Alleen de spruitstuk, membraan plaatjes, de bougie, membraan pakking en spruitstuk pakking.En welke slechte onderdelen zijn dat dan?
je gasnaald heeft niks met een dip te maken, enkel als je rond een bepaalde opening van je gasschuif te weinig krijgt zet je die een standje lager of hoger, vooral bij een kwart gas ofzo.Ik heb een sproeier maat 70 erin gezet en ga straks de bougie kleur checken. Het enige wat mij ook opviel is dat de gasnaald op zijn hoogte stand stond en nog steeds een lichte dip bij het optrekken heeft.
Gasschuif zou er officieel maar op 1 manier in kunnen. Tenzij je dienschuif door hebt geduwd terwijl die verkeerd zat. Zou ook het blijven hangen van het gas verklaren. Zelfs een gekoelde carb mag niet blijven hangen levensgevaarlijk.Ook was de gasschuif omgedraaid, de schuurpapier kant tegen de luchtstroom in. Alleen als het koelvloeistof koud I'd blijft het gas handen, ( watergekoelde carb )
Gasnaald ff halverwege proberen en grotere sproeier als ie stottert of een andere stationair sproeier erin.Hij trekt iets beter op dan eerst, maar bij gas open bij 30+ kmh is stotteren, bij de 60 kan ik pas het gas geleidelijk open trekken. Heb je daar nog tips voor.
Geloof mij maar, hij kan er bijde kanten in, dat vond ik vaag genoeg..Gasschuif zou er officieel maar op 1 manier in kunnen. Tenzij je dienschuif door hebt geduwd terwijl die verkeerd zat.
Dan is ie al kapot. Je gasschuif kan er maar op 1 manier in want anders gaat ie niet goed dicht vanwege het nokje wat je gasschuif op zn plek houd...Geloof mij maar, hij kan er bijde kanten in