Bougie kabel gaat steeds los?

Renovatio

143km/h
Hallo,

Ik weet even geen raad meer. Me bougie dop zit goed op mijn bougie maar het kabeltje die naar mijn bougie dop gaat, gaat steeds los op één of ander manier ik begrijp niet waarom. Ik heb alles geprobeert zoals tie ripjes etc maar toch gaat hij steeds een stukje los en dan is me scooter weer dood.
En dan voel ik of mijn kabel nog goed zit en dan ja krijg ik een shock :rolleyes:

Weet iemand een oplossing voor mij?

Greetz
 
Advertisement - register to remove this

Prrobeer er echt goed op de rammen ( :p ), of ander koop je een nieuwe dop. Zo'n ding kost maar 3eu ofzo? Owja, kijk ook effe of je bougie niet beschadigd is! ;) Enne, probeer zo min mogelijk aan je dop te zitten als ie aan is lol

Suc6!
 
je dop kan je als het goed is een beetje in je kabel draaien... kijk maar is in je dop, zit een klein schroefdraadje... draai hem er stevig in en hij zit vast +ralf+
 
pcies, gewoon goed draaien en drukken tegelijk, ik denk dat je je kabel al aardig verneukt hebt ondertussen dus als het kan kan je het beste idd. even een stukje eraf knippen.
 
hahaha ja me kabel is behoorlijk verneukt. Ik dacht namelijk dat die ijzer draadjes eruit moesten en dan op een of andere manier om die schroef in die bougie dop moest. Maar ik knip nu gewoon een stukje af en ga hem er goed in draaien. Hartelijk bedankt jullie zijn weer toppie zoals gewoonlijk :winner:

Greetz :rolleyes:
 
Back
Top