Bougie blijft zwart na rijden

Aerox70cc..

Aerox50cc
Setup:
doppler endurance krukas met skf lagers
tpf black trophy 70cc gietijzer.
Mallosi carbon membraam plaatjes.
polini 19 mm carb sproeier 85 begon met 110.
Polini luchtfilter schuim
4,2 gr rolletjes
Gele malossi drukveer
Mallosi vario
3g koppeling polini met groen trek veertjes
Yasuni r uitlaat
En br9es bougie lange schacht
luchtschroef is 1,5 slag open

Hoi ben ik weer. Nou ik zit dus met het probleem dat mijn bougie steeds zwart word na een stukje rijden ook na meerderen nieuwe bougies. ik zit eigenlijk al zolaag in sproeier dat ik nu geen lagere sproeiers meer hebt en dat is sproeier 85 en dat vind ik best aparts want ik heb een powerfilter en ook is dit maar 13 sproeiers groter dan op men 50cc dus weet iemand het probleem. Ik heb laats al een nieuwe bobine en bougie kabel + dop gekocht. en ik meng 1:47 ongeveer meestal probeer ik 1:50 maar dan doe ik er altijd nog een klein beetje bij vandaar ongeveer 1:47. De bougie is trouwens helemaal zwart en er is ook geen / weinig verschil wanneer ik sproeier omlaag ging ook is hij een beetje nat om het schroefdraad van de bougie.
 
Advertisement - register to remove this

Zet de luchtschroef nog een halve slag verder.

Rijd je wel volgas als je de bougie wilt controleren? Het kan best 50 tot 100km duren voordat deze goed af te lezen is.

Een BR9 kan iets te koud zijn waardoor die zwart uit slaat. Je kunt eens een BR8 pakken om te checken of die wel verkleurd.
 
Hoi tim dankje voor je reactie. De luchtschroef een halfe slag in of uit draaien? Ik heb nog wel een br8 liggen ik zou die wel even proberen.
 
Nee nee geen zooi van de action gewoon castrol power rs olie.
Post automatically merged:

Ik zal wel een sproeier kit bestellen alleen dan moet ik wel naar een ander merk gaan want, stage 6 gaat maar tot 85 dus moet dan naar polini gaan.
 
Back
Top