Aerox 50cc
Active Member
Goededag,
Ik heb een aerox 2012 en heb 3 weken geleden een warmloper gekregen. Nu heb ik het volgende allemaal gedaan en gechekt.
Scooter starte alleen met remreiniger en deo maar na gas geven viel die uit. Heb het volgende gedaan.
Nieuwe bougie (vonkt)
Nieuwe cilinder
Nieuwe zuiger (zuiger met de pijl naar beneden)
Nieuwe zuigerveren (zuigerveren op de goede plek)
Nieuwe krukaskeerring
Nieuwe spruistuk
Nieuwe 17,5mm (84 sproeier)
Nieuwe voetpakking, cilinderkop pakking en spruitstuk pakking.
Nu is het probleem dat die niet meer start. Er zit geen grote speling bij het membraam. Als ik de carb er af haal en me hand voor het spruitstuk hou zuigt i heel erg, carburateur er weer op hand op luchtfilter kant dan zuigt i ook. Dus keerring enz goed?
vacuum gechekt zuigen aan die vacuüm slang komt benzine uit de benzine slang.
Vlotterbak gekeken loopt vol met benzine.
Bougie eruit. Bougie word niet nat na kicken. Dus een benzine probleem? Hoe zorg ik ervoor dat als dat het probleem is dat ik dat kan fixen?
Graag hoor ik!
Ik heb een aerox 2012 en heb 3 weken geleden een warmloper gekregen. Nu heb ik het volgende allemaal gedaan en gechekt.
Scooter starte alleen met remreiniger en deo maar na gas geven viel die uit. Heb het volgende gedaan.
Nieuwe bougie (vonkt)
Nieuwe cilinder
Nieuwe zuiger (zuiger met de pijl naar beneden)
Nieuwe zuigerveren (zuigerveren op de goede plek)
Nieuwe krukaskeerring
Nieuwe spruistuk
Nieuwe 17,5mm (84 sproeier)
Nieuwe voetpakking, cilinderkop pakking en spruitstuk pakking.
Nu is het probleem dat die niet meer start. Er zit geen grote speling bij het membraam. Als ik de carb er af haal en me hand voor het spruitstuk hou zuigt i heel erg, carburateur er weer op hand op luchtfilter kant dan zuigt i ook. Dus keerring enz goed?
vacuum gechekt zuigen aan die vacuüm slang komt benzine uit de benzine slang.
Vlotterbak gekeken loopt vol met benzine.
Bougie eruit. Bougie word niet nat na kicken. Dus een benzine probleem? Hoe zorg ik ervoor dat als dat het probleem is dat ik dat kan fixen?
Graag hoor ik!