booster start niet

whitebooster

Well-Known Member
jow ik heb een booster met tecnigas next r begrensd+ ori vario met varioring+ 17.5 carbu dellorto+ tnt kelk ( ik kweet dat een kelk slecht is maar ori luchtfilter is stuk en moet gemaakt worden). sproeier 80 of 84 en bougie mooi bruin en nog compressie genoeg volgens mij.
 
Advertisement - register to remove this

de bougie vonkt, hij krijgt benzine, sproeier zou goed moeten zijn want bougie ziet mooi bruin. dus ook de luchtschroef zou goed afgesteld staan.
ivm de compressie meten: Kun je dit met een compressie meter voor auto's? want anders zal ik deze is meten.
 
haal je uitlaat er is af en kijk is of die niet verstopt zit..
of als je met uitlaat erop, dan kickt en voelt of er lucht uitkomt.
ik zou carburateur ook nog maar ff schoonmaken

succes:)
 
bougie ziet mooi bruin dus denk ik ni dat het aan de sproeier ligt. Als ik de filter eraf doe en dan een stuk papier in de carbu doe en dan er terug uit dan start hij wel! Als hij dan gestart raakt met filter dan staat loopt hij stationair veel te snel: als je niet remt is hij er alleen vandoor waaraan kan dit liggen?
 
gaskabel is goed want is juist vervangen geweest bij dealer. kan het dat ik een te kleine sproeier heb als mijn bougie bruin ziet? valse lucht hoe kan ik dit nagaan?
Telkens als hij gereden heeft moet je veel gas geven om hem terug te starten als hij nog warm is.
 
Back
Top