Booster start maar rijd niet (nieuwe uitlaat)

Jason9k

New Member
Hoi, ik heb een mbk booster gekocht.
Deze had een polini uitlaat maar deze was helemaal roest en had geen prop.
Nu heb ik deze uitlaat terug nieuw gekocht en deze heeft een prop wat ik ook wil maar als ik deze op mijn booster plaats start hij wel maar gaat helemaal niet voorruit.
Iemand een idee dat het kan zijn?

Advertisement - register to remove this

Hoi, ik heb een mbk booster gekocht.
Deze had een polini uitlaat maar deze was helemaal roest en had geen prop.
Nu heb ik deze uitlaat terug nieuw gekocht en deze heeft een prop wat ik ook wil maar als ik deze op mijn booster plaats start hij wel maar gaat helemaal niet voorruit.
Iemand een idee dat het kan zijn?
Welke polini uitlaat? Bij die sito achtige polini uitlaten zit de prop vgm aan de achterkant waar het uitlaatgas uit komt
Post automatically merged:

Welke polini uitlaat? Bij die sito achtige polini uitlaten zit de prop vgm aan de achterkant waar het uitlaatgas uit komt
Dus nietin de bocht miss dat je daar je in vergist

Het is idd een sito achtige uitlaat van polini.
En bij de bocht zit er iets dat vast zit met 2 laspunten dus ik neem aan dat dit een prop is of ben ik verkeerd?

Het is idd een sito achtige uitlaat van polini.
En bij de bocht zit er iets dat vast zit met 2 laspunten dus ik neem aan dat dit een prop is of ben ik verkeerd?
Ja dat is idd ook een prop, maar ik dacht dat er aan het uiteinde waar het lucht uit komt dat daar ook een prop zat, vergelijk ff met je oude uitlaat

Dus je had een uitlaat zonder prop, je hebt er eentje geplaatst met prop, heb je ook iets gedaan met de hoofdsproeier want nu de flow door de motor minder is, hoort er ook een kleinere sproeier in!

Write your reply...
Back