Booster Adapter ?

Migugu

Booster RX Edition
Hallo,

Ik zit nu met alweer een vraagje ... ...

Ik zou enorm graag van die 12" Kiesler velgen willen steken onder mijn Booster (tot nu toe is deze nog volledig standaard)

Heeft iemand een goed idee van hoe dit kan ? Adapter ofzo ? Op internet staan er vele in aanbieding dus ik vermoed dat iemand me hierbij wel kan helpen ...


Indien Kieslers niet echt haalbaar zijn, dan zou ik SR 13" velgen eronder willen zetten ... Of deze, van de BCD-site (heeft ook kiesler achtervelg)

[Ir]http://www.bcd-design.com/download/fond_booster2007.jpg[/Ir]


Dus ik weet niet of de Kiesler achtervelg onmiddelijk past ??? Ik weet alleszins dat dat niet het geval is bij de voorvelg ...

Alvast bedankt,

Michiel
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Past een aerox velg zonder adapter op een booster? Je zou kunnen kijken of je daar een adapator voor kan gebruiken, aangezien het allebei minarelli is. Voor aerox is er voor achter in elk geval een adapater te krijgen, voor durf ik niet te zeggen.
 
Past een aerox velg zonder adapter op een booster? Je zou kunnen kijken of je daar een adapator voor kan gebruiken, aangezien het allebei minarelli is. Voor aerox is er voor achter in elk geval een adapater te krijgen, voor durf ik niet te zeggen.


Ja, ik denk dus dat je een nitrovork onder de booster moet plaatsen voor de voorvelg, en wat de achtervelg betreft heb ik er geen flauw idee van ... ...

En ik zou ook niet weten hoe je een Nitrovork onder een booster zet ...

Nog enige velgenhulp ?

Mvg
 
Back
Top