boete verkeerde plaats nummerbord

ErwinM.

Trotse Tukker!
ej ik heb nieuwe scooter gekocht en nou was het achterspatbord eraf gezaagt. dit is geen probleem op zich maar nu zit het plaatje iets van 5 a 10 cm naar links. zou ik daar een boete voor krijgen. zo jah hoeveel.
groeten erwin:)
 
Advertisement - register to remove this

ik zal wel ff fototje plaatsen
flitsmyass.jpg
 
plaatje MOET recht boven achterwiel

en MOET van beide zeiden zichtbaar en leesbaar zijn

voor de rest mag je aankloten wat je wilt
 
Iig spatbord eraf mag wel er zijn landen waar dit verplicht is maar in nederland niet d8 ik anders zouden er wel erg veel mensen een boete krijgen..

en opzich zoals op die foto denk ik dat als je gewoon aardig blijft tegen agent dat ze nie zo over zijken
 
volgens mij moet ie achterop zitten en duidelijk zichtbaar zijn , dus verder geen vereisten.. vroeger MOEST je een WIT achterspatbord hebben met reflector maar dat is weer van de baan ...
 
ik ken genoeg mensen die hun spatbord eraf hebbe, en dan hebben ze t plaatje met tigh-rapjes vast ofzo, of achterop hun carterkap zeg maar, dat je t van achter gwoon kan zien, en dan zit het links naast je band, daar hebben ze ook nog nooit gezeik mee gehad.
 
kameraad van mij heeft hem ook tussen de bout van de veer en heeft 15 euro boete gekregen ma ik blijf gwoon netjes tegen de agent en dan denk ik dat ik me wel red:)
 
kheb em bij me achterveer... nog nooit gezeik mee gehad.
je heb nu ook speciale houders voor op de blok, dus zo moeilijk zullen ze er vast niet over doen
 
staat wel stoerder weet ut wel maar mag niet.moet goed zichtbaar in het midden vastzitten helaas maat van me heeft er een boete voor gekregen
 
Ben een keer aangehouden (voor iets anders dan nummerbordje), maar ze deden niet moeilijk dat mijn nummerbordje op mijn carterkap zat. Ligt aan de agent...
 
ik ben eens angehouden omdat een agent dacht da tik niet verzekerd was, omdat hij geen plaatje zag, hij keek vanaf de rechterkant, toen ik zei ik ik heb hem wel alleen aan de andere kant, ow zei ie dan is het goed :P mocht weer verder
 
Back
Top