jayvanveen
Member
Hallo allemaal, ik heb hier een scooter van een kennis staan. Het gaat om een typhoon 2takt.
- Ik zal nog foto’s toevoegen maar hij had dus het probleem dat zijn scooter de hele tijd na 500 meter rijden uitviel en niet meer deed starten. Hij wachtte 5 minuten toen startte de scooter weer en viel die ook weer uit. Ik zou dus denken aan een warmloper of iets dergelijks. Dit gebeurde met een Dr70cc
- Nu wilde hij per se een 50cc erop hebben, en ondertussen dat ik dat aan het doen ben zie ik ineens dat de linker lager meer naar het midden toe zit dan de rechter, en dan ook echt n flink stuk meer. Als je naar de fotos kijkt zie je wat ik bedoel. Nou denk ik dus dat diegene eraan heeft gebeund tijdens zijn revisie en vraag ik me af of dit dan de reden kan zijn voor steeds het uitvallen van de scooter?
- Ik heb met de 70cc getest op valse lucht en dat deed hij niet, ook zaten de keerringen wel goed dus ik zou niet weten wat er anders zou kunnen zijn, aangezien de mengverhouding ook goed was.
- Nu zegt hij dat de cilinder van te voren echt mooi glad was en er zitten nu strepen in, die zijn niet te voelen maar wel te zien. Komt dit dan door het te warm worden?
Ik hoop dat iemand me misschien wat meer informatie kan geven of eventueel helpen.
Alvast bedankt.
- Ik zal nog foto’s toevoegen maar hij had dus het probleem dat zijn scooter de hele tijd na 500 meter rijden uitviel en niet meer deed starten. Hij wachtte 5 minuten toen startte de scooter weer en viel die ook weer uit. Ik zou dus denken aan een warmloper of iets dergelijks. Dit gebeurde met een Dr70cc
- Nu wilde hij per se een 50cc erop hebben, en ondertussen dat ik dat aan het doen ben zie ik ineens dat de linker lager meer naar het midden toe zit dan de rechter, en dan ook echt n flink stuk meer. Als je naar de fotos kijkt zie je wat ik bedoel. Nou denk ik dus dat diegene eraan heeft gebeund tijdens zijn revisie en vraag ik me af of dit dan de reden kan zijn voor steeds het uitvallen van de scooter?
- Ik heb met de 70cc getest op valse lucht en dat deed hij niet, ook zaten de keerringen wel goed dus ik zou niet weten wat er anders zou kunnen zijn, aangezien de mengverhouding ook goed was.
- Nu zegt hij dat de cilinder van te voren echt mooi glad was en er zitten nu strepen in, die zijn niet te voelen maar wel te zien. Komt dit dan door het te warm worden?
Ik hoop dat iemand me misschien wat meer informatie kan geven of eventueel helpen.
Alvast bedankt.