Blokje Coaten

#AthenA#

MHR MH RX Beuner
Heeft iemand antwoord op de volgende vragen?

1. Is het mogelijk?
2. Zo ja moet mn blok dan leeg of moet ik gewoon alles afplakken?
3. Is het resultaat mooit en wat voor voorbereidingen moet ik treffen? (schuren etc..)
4. Als het kan... wie weet een coat adresje in de buurt van Maastricht (Limburg :p). Niet alleen voor mn blok eventueel maar vooral voor mn velgen.

Thx
 
Advertisement - register to remove this

iig alles eruit halen want hij gaat na het coaten in een oven en die is behoorlijk heet.

schuren hoeft eigenlijk niet want bijna alle coaters die stralen ook. Dus dan kan je hem laten stralen en coaten.

Dat afplakken weet ik zo 123 niet uit mijn hoofd
 
Blokje alles er idd ff uit. En dan de carters weer op elkaar en een oude cilinder er ff op gooien. Desnoods ook ff een carterdeksel of zo zodat de binnenkant daarvan niet meer word genomen.
 
owke... dat heb k allemaal wel :p

Dusz gewoon zorgen dat nergens wat in kan komen. En hoe zit t met de vertanding??


En weet iemand een adres hier in de buurt??(M'Tricht)
 
ALLES eruit...
alle openingen (cilinder, membr. vertandingsolieschroefdingeval, gat van je veersysteem etc etc...) moeten afgedekt zijn.
 
Vergeet niet je lager passingen af te dekken.. wel zo makkelijk..

Ja anders is het huilen met de pet op, dat had ik met mijn carterdeksel, die was verchroomd (zelfde principe, er komt een laagje op zeg maar) en toen paste dat rondsel ding niet meer in me carterkap. dan ben je weer uren bezig om dat chill te krijgen
 
*lagersshit laten zitten
*keerringen afplakken
*Oude cilinder er op,
*carterdeksel er op als je ook wil kleuren
*vertandingsdeksel er ook op
*overal boutjes in draaien
*Laat miss oude vertanding ook zitten en oude remshitvijsjes


en srr dat ik shit gebruikte:p
 
Ik heb mijn carter, frame, velgen, carterkap, kroonstuk en waterpomphuis laten coaten bij Giessen in de Beatrixhaven. Kwaliteit was goed, spreek wel van tevoren even een leuke prijs af zeker als je meer spul hebt is onderhandelen wel zo slim. (Volgende keer Gouden Gids gebruiken.)

Voor de rest heb ik mijn carter alleen aan de buitenkant laten coaten, dus gewoon carterhelften op elkaar schroeven zonder krukas. Verder weten ze bij Giessen verder wel wat er afgeplakt moet worden. Wil je het zelf doen zul je het daar moeten vragen aangezien je daat speciale hittebestendige tape voor nodig hebt.
 
idd giessen doet dat ook hierzo :) vriend van me heeft het daar ook laten doen een setje. erg netjes maar er hankt wel een prijs kaartje aan aan geizne het eerst gestraald word dat betaal je ook.
 
Ja, het is mogelijk om je blok te coaten!

je moet idd alles ff afdenken tegen het stralen wat een coater zal doen en de coatlaag op je lagerpassingen. Anders heb je weer problemen met monteren!

door het strale hoef je geen voorbereidingen te treffe misschien wel slim om een paar oneffenheden eruit te halen van giet fouten! die zitte er namelijk nog wel vaak in, van dat soort spikkeltjes ofso!!
 
PC280027.jpg


Ik heb het ook gedaan:)

Zorg dat je alle boutgaten een boutje draaid, en zeggen wat je afgedekt wilt hebben. Bij mij hebben ze het in mijn carter de coat weg geblaast.


Coaten koste mij € 50 euro, stralen was bij een ander bedrijg (€ 25 euro) allebij was het zwart gedaan
 
Back
Top