R Rowangvd New Member 7 June 2023 #1 Ik zoek nu al een tijdje naar de blokbouten van minarelli verticaal maar kan ze nergens vinden weet iemand waar?
Ik zoek nu al een tijdje naar de blokbouten van minarelli verticaal maar kan ze nergens vinden weet iemand waar?
Telefonica2. Well-Known Member 7 June 2023 #2 aan de vliegwiel zeide. vliegwiel en stator er even afhalen
R Rowangvd New Member 12 July 2023 #3 Ik bedoelde meer originele om te kopen want het zijn geel gepassifeerde bouten maar die kan ik nergens vinden
Ik bedoelde meer originele om te kopen want het zijn geel gepassifeerde bouten maar die kan ik nergens vinden
Diether van essen Minarelli megool 12 July 2023 #4 Rowangvd said: Ik bedoelde meer originele om te kopen want het zijn geel gepassifeerde bouten maar die kan ik nergens vinden Click to expand... Ff in die kleur spuiten is net zo makkelijk
Rowangvd said: Ik bedoelde meer originele om te kopen want het zijn geel gepassifeerde bouten maar die kan ik nergens vinden Click to expand... Ff in die kleur spuiten is net zo makkelijk
eurokit Broem Broem Pff Pff 13 July 2023 #5 Draai er gewoon blanke in.. Werkt net zo goed. Die gepassifiseerde bouten roesten ook over een tijdje.. Zitten ook bij horizontaal voor het spruitstuk. Genoeg gezien die naar enkele jaren ook afgeschreven waren.
Draai er gewoon blanke in.. Werkt net zo goed. Die gepassifiseerde bouten roesten ook over een tijdje.. Zitten ook bij horizontaal voor het spruitstuk. Genoeg gezien die naar enkele jaren ook afgeschreven waren.