Blok eronder uit geknalt.

timdechinees

Well-Known Member
Hallo ik heb een AGM waar ik nu al heel veel problemen mee heb.

Ik had een 80cc cilinder gehaalt toen begon dat ding te trillen als een gek en er is een scheur in het frame gekomen onder het rijden?

Ik snap niet hoe dit kan gebeuren.

Nu had ik me 50cc er weer opgezet omdat het frame was gescheurt toen 3 dagen later is met blok helemaal scheef komen hangen met mijn wiel wat verkoop die dealer mij??

Zijn dit bekende scooters of niet het is een AGM met de voorkant van een soort speedfight ( Boze ogen)

Advertisement - register to remove this

japanse loempie troep?

zomaar een andere cilinder erop zetten is ook niet verstandig.
was het wel een cilinder voor dat blok? en heb je verder nog iets gedaan aan de afstellingen?

verder zal het scheuren van het frame niet door die cilinder komen.

AGM is wel een redelijk bekend merk.

wordt idd gemaakt van chineese soep :P

Hoe oud is tie en hoeveel km staat er op?

Anders kan je dealer gewoon een nieuw frame claimen bij agm.

en heb je iets aan je frame gedaan nadat die gescheurd was?

Zoniet dan is het ook goed stom en logisch dat er meer scheurt/breekt...

als je opvoert atijd frame bezien... bij elke dax waar ik ooit ben aangeweest hebben we eerst 2 dwarse stalen bars van 45 dik eraangelast om scheuren van kader te verhinderen... kan me wel voorstellen dat zo een chinees scootertje ook wel een zwak plekje heeft hier en daar

Ik zal het maandag wel even proberen op school te lassen want dit word me te gek!

ik zet gewoon een paar flinke lassen met mig mag of kan ik beter met electroden lassen? Ik kan het allebij niet zo goed maar ik heb wel wat ervaring ik zorg gewoon dat het een stevige dikke las is.

Zou dit blijven zitten? op 2 plekken moet die gelast worden nou

Als het kan zou ik mig/mag lassen ipv electrode....

Maarja beter verkoop je dat ding gewoon en koop je een degelijk scooter.

Kun je trouwens foto's maken van de scheuren en hier posten? :)

Back