Blok- en frame nummers Piaggio Zip

Filip06

New Member
Beste allemaal,
Ik heb een duitse piaggio zip 2t 50cc gekocht van een jongen in nederland die er nog niet aan gesleuteld had. Ik heb de Duitse papieren erbij en frame nummers komen overeen met wat op de papieren staat.
Nu is mijn vraag, moeten de frame nummers en de blok nummers overeenkomen? de nummers die op het blok staan staan ook niet op mijn Duitse papieren, maar volgens mij horen die daar ook niet op te staan.
Wat ik nu denk, is dat de scooter niet ingevoerd kan worden want ik heb geen bewijs dat het blok bij de scooter hoort en dat het blok überhaupt van mij is omdat ik geen aparte blok papieren heb.

Iemand enige info of wat die wilt delen?
ik hoor het graag en alvast bedankt,

Filip

Advertisement - register to remove this

Nederland zit in de Europese Unie ... hebben inzage in bestanden die in deze Unie zitten ... klopt het blok niet ?? dan weet je dat binen No Time.
Beste is natuurlijk als je een aankoop verklaring heb van de vorige eigenaar , en een verklaring waar het blok onder vandaan komt .

Nederland zit in de Europese Unie ... hebben inzage in bestanden die in deze Unie zitten ... klopt het blok niet ?? dan weet je dat binen No Time.
Beste is natuurlijk als je een aankoop verklaring heb van de vorige eigenaar , en een verklaring waar het blok onder vandaan komt .
Oké bedankt, maar het kan dus wel dat het blok gewoon onder deze scooter vandaan komt?

Back