kiesler-aerox .:sprint-project:. 5 February 2007 #62 goed bezig e suc6 met voorkant e Last edited: 5 February 2007
BlingRox How hard can you go? 13 February 2007 #65 Even 1Ste post wat ingekort word wat langdraadig enzo en wat minde rnutige dingen/foto's verwijderd ook even een sneaky peak op mijn paint heb een afspraak ik kon niet vroeger dan einde mei begin juni maar goed hier en (previeuw) Het is niet de kleur hoor maar het is effect het kleur zijn we nog naar op zoek word iets speciaal
Even 1Ste post wat ingekort word wat langdraadig enzo en wat minde rnutige dingen/foto's verwijderd ook even een sneaky peak op mijn paint heb een afspraak ik kon niet vroeger dan einde mei begin juni maar goed hier en (previeuw) Het is niet de kleur hoor maar het is effect het kleur zijn we nog naar op zoek word iets speciaal
Wesley S. DE EMHAER BOY! 13 February 2007 #66 Je kleur word echt dope man 8) Ben benieuwd wat je ons gaat brengen! Succes.
Speed*BasZ Registered f*cker 13 February 2007 #67 BT said: Ik vind het jammer dat ik haast alleen maar ideeen zie die al vaker uitgevoerd zijn , kwa kapwerk . Click to expand... Hoeveel mensen rijden er met speed 7t, c21, mhr rotor keihin... Maar netje afgewerkt, ben benieuwd wat je er van gaat maken
BT said: Ik vind het jammer dat ik haast alleen maar ideeen zie die al vaker uitgevoerd zijn , kwa kapwerk . Click to expand... Hoeveel mensen rijden er met speed 7t, c21, mhr rotor keihin... Maar netje afgewerkt, ben benieuwd wat je er van gaat maken
P Petrik. Well-Known Member 13 February 2007 #68 Speed*BasZ said: Hoeveel mensen rijden er met speed 7t, c21, mhr rotor keihin... Maar netje afgewerkt, ben benieuwd wat je er van gaat maken Click to expand... Motorisch is iets heel anders dan uiterlijk...
Speed*BasZ said: Hoeveel mensen rijden er met speed 7t, c21, mhr rotor keihin... Maar netje afgewerkt, ben benieuwd wat je er van gaat maken Click to expand... Motorisch is iets heel anders dan uiterlijk...
BlingRox How hard can you go? 13 February 2007 #69 nujaa die andere kappen zijn verleden tijd ben nu met een anderen bezig @Petrik daar heb je gelijk, maar ergens kan je hedendaags moeilijk origineel uit de hoek komen qua uiterlijk maar ik doe m'n besd
nujaa die andere kappen zijn verleden tijd ben nu met een anderen bezig @Petrik daar heb je gelijk, maar ergens kan je hedendaags moeilijk origineel uit de hoek komen qua uiterlijk maar ik doe m'n besd
Blue Shark www.Blue-Shark.tk 15 February 2007 #71 Kun je niet meer een "nieuw" speeltje noemen he Is het een analoge of een digitale? Ik denk analoog? succes verder
Kun je niet meer een "nieuw" speeltje noemen he Is het een analoge of een digitale? Ik denk analoog? succes verder
BlingRox How hard can you go? 16 February 2007 #72 @Shark weetk is analoog maar nieuw speeltje voor in m'n blok he
Rotjoch. Karel! 16 February 2007 #73 je moet de digi twins versie hebben...:W:~ spreek je nog man trouwes die kleurtjes zijn nice jonge..:W
je moet de digi twins versie hebben...:W:~ spreek je nog man trouwes die kleurtjes zijn nice jonge..:W