Blehh aerox wEEr stuk...

jantesselaar

Rally rijder
hejj, nadat ik net mijn koelsysteem goed had gemaakt, reed ik naar school, en brak mijn v snaar in 100 stukken.
maja ik had er gelukkig nog 1tje van mijn sr en die deed ik erop en hij reed weer prima.
majah nu reed ik dus naar mijn zus, en opeens tijdens het rijden gaat mijn v snaar WEER kapot.
nu haalde ik hem dus open en zag ik dat dat zwarte dingetje die mn halfpoelie zegmaar vasthoud, de hele stervorm uit de krukas heeft vern*ukt...
majah ik denk dus dat de oorzaak dat was, dus dat diej halfpoelie niet draait, en het zaakje veel te heet word waardoor mijn v snaar te heet word en kapot knalt.
dus... wie weet hoe ik dit kan oplossen?

ik dacht een nieuwe krukas, maar dit vind ik echt gaar want de scooter heb nog niet eens 11 000 km gelopen, en het is Vet duur om te vervangen.

is er niet een andere manier dus waardoor de halfpoelie weer mee kan draaien met de krukas?
 
Advertisement - register to remove this

nu doet ie ut dus weer... maja hoelang?
iig trekt ie opeens vet sloom op, heel laag in toeren enzo en als je 50 rijd trekt ie pas snel door naar de topsnelheid... eerst had ie dat niet dus ik vind het erg vaag.
 
okeej, maar hij trekt dus als ie koud is gwoon goed op maar na 100 meter ofzo gaat ie een ciao-vsnaar geluid maken. hij word niet meer extreem heet ofzow, maar ik ben wel bang dat mijn v-snaar weer gaat knallen.
maja zou het miss. kunnen liggen aan een te strakke drukveer want die had ik er een tijdje trug in gedaan.
ook grijpt het startmotortje bijna niet aan.. een slagje en dan niet meer.
 
jantesselaar said:
okeej, maar hij trekt dus als ie koud is gwoon goed op maar na 100 meter ofzo gaat ie een ciao-vsnaar geluid maken. hij word niet meer extreem heet ofzow, maar ik ben wel bang dat mijn v-snaar weer gaat knallen.
maja zou het miss. kunnen liggen aan een te strakke drukveer want die had ik er een tijdje trug in gedaan.
ook grijpt het startmotortje bijna niet aan.. een slagje en dan niet meer.

heej,

controleer je vario of er niet te veel krajes en deukjes in zitten.. die verslijten je v-snaar

Het probleem van je startmotortje is denk ik een (bijna)lege accu, meestal heeft hij dan net te weinig stroom om een heel rondje te draaien.
 
Back
Top