Black Swan op 50cc snel alu??

Status
Not open for further replies.

Arnold MHR

Well-Known Member
Aangezien het niveau wat hoger is dan op de andere fora, ff een vraagje over mijn Swan uitlaat, misschien da tik hier wijzer wordt

Heb dus een Black Swan, die moet komen op een 50cc Doppler Alu Ac.....kan dit volgens jullie? Weet dat het eigenlijk een 70 pijp is, maar iemand ervaring ermee op een 50 snel? Of wat over gehoord?

En over de afsteling van dat geval.......schijnt vrij lastig te zijn naar wat ik zo hoor?

Na ja hoor het graag, als ie absoluut niet op een 50cc snel alu presteert (bedoel dus lekker rijden, geen brute pks dus ofzo, maar gewoon lekker afgesteld) dan hoef ik er net zo goed niet aan te beginnen.....

Misschien dat iemand ook tips heeft over de rollen? Zit nu bij de 4,4 gram, misschien iemand een indicatie? (weet het elke scoot is anders maar een richtlijn is wel makkelijk)

Bedankt alvast
 
Advertisement - register to remove this

zal het waarschijnlijk wel leuk doen, maar ik spreek niet uit eigen ervaring en, eerlijk gezegd hoor je er ook nooit iets van. Wel heb ik ooit een test gezien waarin stond dat die het wel leuk deed op std, 50"snel" en laagtoerige 70's ...
 
Liever niet meer dan 1 topic openen aub. :)

Gaat u allen rustig verder in het Scooters Algemeen gedeelte. (heb gekozen voor die in verband met reacties al in die topic.)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top