This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Black~Nightmare

ben benieuwd naar wat recente foto's :W !

Ik zie helaas de oude foto's in de eerst post alleen niet meer. Heb je die foto's niet meer?
 
Echt een uber ding :W Op eerst foto lijkt het gewoon zwart maar op de andere foto's zie je nog de andere kleuren :#
 
whii ziet er goed uit he je scoot we hadden ook een lekker mooie stand in keulen he en da vrouwke moest er natuurlijk op he +pippi+
 
Mooi ding.

Ik heb je vorig jaar gesproken toen hij op de bank stond @ genemuiden dacht ik. Toen wou die net echt lekker lopen volgens mij.
 
Leuke barbie staat er naast je scooter.. :+

Watvoor fotograaf stond er trouwens? Die foto's zijn echt om te janken zo slecht... :X
 
whii ziet er goed uit he je scoot we hadden ook een lekker mooie stand in keulen he en da vrouwke moest er natuurlijk op he +pippi+

thnx! jouw scoot is ook lekker hé zeker nu met je nieuwe paint, idd da vrouwke da moest er bij hehe en kmoest ze toch ook nekeer voelen hé.. tot op meinerzhagen?? grtzzz
 
tzal wel da we naar meinerzhagen gaan ga echt de max worden ik samen met 2 maten hij ook met paar maten .mas party s'avonds ga zot weekend worden

see yaa