This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

blaat

Leuke voicemailtjes roelen ook aars

"Met Daniel......(blaat)..........heej dewd
Alles goed?........met mij ook
Voicemail roelt he?"
"BEN onbereikbaar"
Whuza
klinkt ook wel kewl
...

Greetz

[This message has been edited by Daanje_70MHR (edited 23 June 2001).]

Ik zeg altijd over het volgende achter:

JAFWAAAAAAAAAAAAAAA!

(als in Ja of wat, maar dan versneld/afgekort etc. )

wUw, er zijn nog meer lollige telefoonbeantwoorders hier
...

Op GSM roelt "hallo, met de secretaresse van Bart" ook wel...

Freezerator: vond het niet zo heel grof, werkt vooral goed hij die irri vriendinetjes van m'n zusje...

Greetz.

Originally posted by AndroX:
sweeeetttt - ddduuudddeee

Ik wil die film nog zien
Nog steeds niet gedaan...

Owjah, als je weerus gebeld wordt voor zo'n irri enquete ofsow, lekker een gezellig gesprek beginnen met de telefoondude/dudette
Altijd leuk...

nou eeh, heb er ook een paar:
Snek(vrouwtje is snek of niet)
ja gerne(snek vrouwtje)
nein danke(niet snek vrouwtje)
hyper
all the way, 8-P
ach, er zijn nog wel meer, maar die heb ik ook al gelezen.

Hier nemen we meestal de telefoon op met WAHZAAAH!!
Roelt en heersen gebruiken we ook veel, dusssssssssssssssssssss staat zo'n beetje in elke zin en HOKEUJ als je uitgelult bent of iemand niet boeiend vind ofzo..

Veel beeeeeeeeeeeeeeh roepen roelt ook..

Als je tankt of weet ik veel wat,'spaar je zegels' zeg je 'nee jij'?
Hoe laat is het? zeg je "dat zeg ik niet'>"ik ben geen verrader'

Das ook leuk ja Naztro, nog leuker is de verkeerde weg wijzen. En er bij zeggen dat je het zeker weet. Het is nu zo erg geworden dat als ik met vrienden ergens ben en iemand vraagt de weg aan een van ons dat ze al meteen zeggen; 'Sebas hou je bek!'.

[This message has been edited by Stealth^ (edited 25 June 2001).]

"Immer geradeaus"
"Ich will mijn farrad zurruck"

Ow thuis opnemen (als je zusjes heb die veel bellen): Met de telefoon centrale van Wietske en Annemiek kan ik U door verbinden... (PS je vriendin vind het de 1ste keer een beetje vreemd)

Voicemeel: Welkom bij de pijnlijn: druk op 1 voor een ram op je bek, 2 voor een stoot in je maag en 3 voor anale verwijding....

"Mot je nou, pleur op val me niet lastig, anders hang ik je op aan de hoogste boom die ik ken" (Zwaar Rotterdams, A'dams of Haags accent gewenst)...

"He lekker wijf van me ik ben met een paar maten aan het stappen ik zie je morgenmiddag wel. Zijn dit mijn ouders?? Ow, ik ben rustig mijn huiswerk aan het maken let niet op wat ik daarnet zei."

bij ons roeleerd het volgende best aardig, al begint het nu een beetje irri te worden.

zoiets als eeehm: ik heb dorst als een motherfucker man (zeg mUthafuckeh mééén!)
of: mijn honden kunnen slapen als een mUthafuckeh mééén.

roelt en roelerend gebruik ik ook vaak, blaat trouwens ook, net als blablabla...
da zuigt, en dat zuigt zwaar aars is ook wel kewl( he nog zoiets)...

greetz

Aldoor als iemand wat zegt antwoorden met: Dat zeg ik, Gamma! (hij is wat oud, maar blijft irri)

wat ik altijd deed was mensen zelf opbellen! dat was pas lachuh! zoiets als dit
- met de postcode loterij show, wij hebben goed nieuws voor u! wij komen volgende week bij u in de straat en u maakt kans op 100.000! maar dan moet u wel thuis zijn om de prijs in ontvangst tenemen. hehe lachen man moet je mensen horen! '' maar dat meent u niet''! maar dat kan toch niet waar zijn! hehehe dit roelt!
of zoiets als dit:
- goedeavond uw spreekt met homouitgaansgelegenheid De parkeerplaats, wij hebben zaterdag een opendag bij ons club huis en nou bent u van harte uitgenodigd! is ook wel koel!
ik heb een keer een meisje uit mijn klas goed te pakken gehad,om 12uur 's nachts opgebeld naar haar ouders met als boodschap dat ze opgepakt was wegens openbare dronken schap echt je had die moeder moeten horen helemaal overstuur echt koel!
maar toen schoot ik in de lach en toen merkte ze het! maar was wel kewl! iemand nog meer van zulke verhaaltjes!??