blaat the revenge

Zit een bezopen vent in de trein, zit er een gruwlijk lelijk wijf tegenover hem... Zegt hij: "Wa ben jij lelijkzz *burt*"... Zegt dat meisje: "Uh, je bent bezopen"... Zegt die gast "Jah, maar dat is morrugu overzz"...

Het is geel, en als je het in je oog krijgt doet het heel pijn....

Een Intercity!

Het is geel en je kunt er mee tennissen...

Een kuikentje!

Het is geel en je kunt je boot eraan vastleggen...

Een banaanlegsteiger!

Hmmm, flauw...

Greetz.

Zitten twee honden op straat zegt de ene "mooi weer he?" zegt de ander: Hou je bek jong, honden kunnen niet praten!

Ik ken een hele goeie, komt een turk bij de kassa!

wanneer mag je een turkse vrouw in het gezicht spugen? als haar snor in de fik staat.

Wat zie je als je bij een turkse vrouw onder de rok kijkt? ooit weleens een zwarte bouvier mosterd zien eten?

Turk en een marrokaan zitten in de auto, wie rijd? De politie.

zo zijn er nog veel meer, maar dan wordt het zo vol hier

Waarom is een blondje teleurgesteld als ze terugkomt van haar reisje naar Londen?

Ze kwam erachter dat Big Ben een klok was.

Ok, ik ben zelf blond, maar die moppen vinnik altijd wel geinig...

Een man komt thuis en kijkt naar het achterwerk van zijn vrouw, zegt hij; vrouw, vrouw je kont lijkt wel een wasmachine. "Nou je wordt bedankt", zei zijn vrouw. 's Avonds staat zijn vrouw gebukt om iets te pakken, aait de man over haar kont en zegt: "zullen we?"
Zijn vrouw kijkt achterom en zegt:"je denkt toch niet dat ik voor zo'n klein wasje de machine aanzet?!"

Waarom heeft een non nooit een BH aan?
God ondersteunt toch alles....?

Waarom moet een lul geen belastingen betalen?
Het is toch aftrekbaar.

Meisje:"vergeef me vader voor wat ik heb gezonden."
Priester:"Wat heb je gedaan m'n kind?"
Meisje:"Ik heb tegen een man Vuile klootzak gezegd.'
Priester:"Waarom heb je Vuile klootzak gezegd?"
Meisje:"Omdat hij aan me hand zat."
Priester:"Net als dit?"(En hij zat aan haar hand)
Meisje:"ja vader."
Priester:"dat is geen reden om iemand Vuile klootzak te noemen."
Meisje:"toen zat hij aan mijn borsten."
Priester:"Net als dit?"(En hij zat aan haar borsten).
Meisje:"Ja vader."
Priester:"Dat is geen reden om iemand Vuile klootzak te noemen."
Meisje:"Toen trok hij mijn kleren uit."
Priester:"Net als dit?")En hij trok haar kleren uit."
Meisje:"Ja vader."
Priester:"Dat is geen reden om hem Vuile klootzak te noemen."
Meisje:"Toen stopte hij ze je weet wel wat, bij mij in me je weet wel wat."
Priester:"Net als dit?"(En hij stopte zijn je weet wel wat bij haar in d'r je weet wel wat.)
Meisje:" JA VADER, JA VADER, JA VADER!!!"
Priester(Na een paar minuten):"Dat is geen reden om hem Vuile klootzak te noemen."
Meisje:"Maar vader hij had AIDS!"
Priester:"Die VUILE KLOOTZAK!!!"

Nou, dit vonnik wel weer effe genoeg.

[This message has been edited by Shirley (edited 01 July 2001).]

eheheh
smile.gif

btw, antwoord : tl-buis

Mop:

Een vent die heeft pech met ze auto, en hij is echt in middle of knowere. Dus hij gaat lopen op zoek naar een telefoon om ergens te bellen. Dus na ene paar km ziet ie een boerderij, en loopt het erf op en belt aan. Niemand doet open, dus hij belt nog een keer aan, weer iets langer. Weer doet niemand open. Dus hij kijkt ff door het raam, en ziet daar een vrouw naakt op een stoel der doos scheren. En verderop zit een vent zich te rukken terwijl ie ze duim in het aquarium houdt. Dus hij denkt ze zijn hier helemaal gesttoord en gaat weg.

Gelukkig is er 500m verderop nog een boerderij, dus daar gaat ie heen. Hij belt aan en een vriendelijk boerin doet open, en hij mag er de telefoon gebruiken. Dus hij belt de wegenwacht, maar voordat ie weggaat denkt ie, ik moet het toch even vragen. Dus hij vraagt aan die boerin: Ik wa daarnet bij de buren, maar toen ik er door het raam keek zag ik die vrouw naakt op een stoel der doos scheren en die vent zich rukken terwijl ie ze duim in het aquarium hield, wat is dat nou?
Ja zegt die boerin, die mensen zijn doof, zo communiceren ze met elkaar. Die vrouw zei morgen moet je het gras maaien, en die man antwoorde erop, dikke lul morgen ga ik vissen
smile.gif

Ik ken er ook nog een:

Herma is een paar dagen van huis geweest om haar zieke moeder te verzorgen.
Als ze weer thuiskomt, zegt haar zoontje Bobbie tegen haar:Mamma, zal ik jou eens iets vertellen?
Gisteren zat ik in jullie slaapkamer onder het bed te spelen en toen kwam pappa met de buurvrouw binnen.
Ze waren allebij naakt. De buurvrouw ging in bed liggen en pappa kroop op haar en... Herma legt haar hand op de mond van Bobbie en zegt: Stop... geen woord meer!
Wacht tot je vader thuiskomt en vertel hem dan precies wat je gezien hebt.
Een paar uur later komt Herma's man thuis en ze roept hem toe: Smerige vuilak!
Bij jou blijf ik niet!
Waarom niet? Vraagt de man verbaast.
Nou Bobbie, vertel het maar.
Gisteren zat ik in jullie slaapkamer onder het bed te spelen en toen kwam pappa met de buurvrouw binnen.
Ze waren allebei naakt.
De buurvrouw ging in bed liggen en pappa kroop op haar en toen deden ze precies het zelfde wat mamma met oom Henk deed toen pappa vorige zomer op zakenreis was!

er stapt een marokkaan het uitzendburo binnen
en zegt tegen die consulent: ik zoek werk.
waarop die consulent zegt dat kan meneer.
hij opent zijn kaartenbak en trekt er een kaart uit en zegt ik heb hier een baan voor je waarbij je van 12tot17u moet werken en het verdiend FL1000,- per week.
waarop die marok. kwaad word en roept:klootzak! je neemt me in de zeik he!
waarop die consulent zegt: jah lul! wie begint er nou!!

Het is geel en het heeft 2 ogen:

Een kanariepietje

Het is geel en het heeft 4 ogen:

Twee kanariepietjes

Wat is een turkse vrouw op een fiets??

Snorfiets

Wat is het verschil tussen twee kerktorens?
-Des te hoger des te bimbam...

Komt een jongen bij de patatzaak. Vraagt ie mag ik twee patat met. Zegt de vrouw achter de balie: Nee sorry we hebben geen kroketten.
Zegt die jongen, geeft niet, ik ben toch op de brommer..
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

In het kader van flauwer dan te flauw:

Er gaat een zakenman op reis naar New York. Aangekomen op het vliegveld neemt hij de taxi naar het Hilton hotel. Dat blijkt echter volledig volgeboekt te zijn.

De zakenman besluit om maar een ander hotel te zoeken. Het probleem is echter dat ze allemaal vol zitten...

Ten einde raad belandt de zakenman uiteindelijk in de ghetto's. Daar ziet hij een klein vervallen hotelletje, waar een bordje op het raam hangt: Rooms free..Beter denkt de zakenman, en loopt naar het hotel.

Dan ziet hij nog een bordje hangen: Black men only.

Kuttt denkt de zakenman! Opeens bedenkt hij dat hij een pot schoensmeer bij zich heeft. Dus hij smeert zijn gezicht in met schoensmeer en loopt naar binnen.

Roept: Ey bradaz, can you give me a room? Afijn hij krijgt een kamer, en hij vraagt of hij de volgende dag om 8 uur wakker gemaakt kan worden, hij moet naar een congres.

Dus de volgende dag, hij wordt wakker gemaakt, en hij gaat met de taxi naar het congres. In het toilet van het congresgebouw ziet hij echter dat hij een ding vergeten is....hij is nogal helemaal zwart!

Dus hij neemt wat water en begint te poetsen en te poetsen, maar hij blijft zwart! Het gaat er echt niet meer af! Wat denk je nou....

Hadden ze in dat hotel de verkeerde wakker gemaakt!

Whehehehehehe flauwer dan deze kan bijna niet
smile.gif

Originally posted by Arne@Piaggio:
Whehehehehehe flauwer dan deze kan bijna niet
smile.gif

Nee idd
biggrin.gif

Sjongejongejonge
biggrin.gif

------------------
- Malaguti Phantom LC Special Paint
- Tecno Nighthawk uitlaat
- Witte malossi drukveer
- Top: 90

Zitten 2 vliegen op de koelkast, zegt de een tegen de ander Nou en?

------------------
- Malaguti Phantom LC Special Paint
- Tecno Nighthawk uitlaat
- Witte malossi drukveer
- Top: 90

Er zitten 2 vliegen op een koeienvlaai. Laat de ene vlieg een boer, waarop de ander verontwaardigd schreeuwt: "Hey doe normaal GVD, ik ben aan het eten!".

Back