bij tandwiel oliepomp

degrees

Well-Known Member
he ik heb vandaag mijn oliepomp eruit gehaald, maar bij dietandwiel die cotnact maakt met detandwiel van de krukas zag ik een hele klonter wat op kaarsvet leek, het voeldeook als kaarsvet aan en zag er rozig uit. ik rook eraan en rook naar benzine, wat is dit en hoe komt dit er?
 
Advertisement - register to remove this

Speed Stealth said:
was niet zo bedoeld :|:L

Ja en hoe dan wel? Je doet gewoon een bewering, die dus niet klopt. Aangezien die pomp zonder meer weg kan en vet kan laten zitten. Als je er dan ook nog :L achter gaat zetten....sja.

Niet dat ik me aangevallen voel en dat moet jij ook niet zijn....stond alleen een beetje lomp natuurlijk, maar dat snap je wel.
 
Folkert@MinaRally said:
Ja en hoe dan wel? Je doet gewoon een bewering, die dus niet klopt. Aangezien die pomp zonder meer weg kan en vet kan laten zitten. Als je er dan ook nog :L achter gaat zetten....sja.

Niet dat ik me aangevallen voel en dat moet jij ook niet zijn....stond alleen een beetje lomp natuurlijk, maar dat snap je wel.

nogmaals was niet zo bedoeld maark begrijp je wel :bied zn excuses aan: :D
 
Speed Stealth said:
nogmaals was niet zo bedoeld maark begrijp je wel :bied zn excuses aan: :D

Dat is ook weer niet nodig hoor, maar bedankt.

En topicstarter, wat voor vet? Zolang die tandwielen maar continue gesmeerd worden. Klinkt nu alsof je nu elke week daar de boel kan gaan invetten en je komt daar lastig bij; kan je steeds je ontsteking los gaan halen.

Makkelijkste is om gewoon nieuw vet te halen, te plaatsen en dan ben je overal van af.
 
Back
Top