Bidalot C20 @ Mhr

George

Well-Known Member
Mensen, mn Yasuni c16 is gescheurd en nu wil ik een Bidalot C20 kopen. Zowieso geen Yasuni omdat die te hoogtoerig is. Zal een Bidalot 't wel goed doen, of issie ook te hoogtoerig voor mn untuned Mhr team?
 
Advertisement - register to remove this

NOu, alsof dat in gunste van de bidalot is...

Zoals ik het begrijp is de bidalot bij lage toeren niet beter, alleen bij hoge toeren veel slechter. Of ligt heel de powerband anders?
 
Die C20 is nog steeds aardig hoogteorig voor je Team hoor. Het KAN wel... Toch zou ik voor een C16 gaan (weer ja) staat er 1 te koop.
 
ik denk zelf dat voor std team mina c20 beetje overkill is, maw, denk niet dat je nauwelijks qua prestaties vooruit gaat tov c16, zou dus uitwijken naar fixxen van c16/nieuwe c16/hebo r2 ed
 
Heb gereden met bida c20 @ mhr-team. Ik zou het je niet aanraden, kan wel, maar je verliest veel power in vergelijking met een c16/team2000 (pia), dat rijdt veeel beter...
 
Waarom niet de gewone Team-uitlaat? Vind je dat nix, Beta-man?

Een RII vind ik ook wel een leuke optie trouwens...

Jolly is een matige uitlaat @Minarelli, en die Pro Race heeft echt een supervage bocht :D
 
Niet de gewone Team uitlaat? Hij zal wel aardig presteren op een standaard MHR (team) cilinder , alleen is die prijs zo debielig hoog. En als je van plan bent om bruter te gaan qua toeren dan is het een nuttelose aankoop
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Waarom niet de gewone Team-uitlaat? Vind je dat nix, Beta-man?

Een RII vind ik ook wel een leuke optie trouwens...

Jolly is een matige uitlaat @Minarelli, en die Pro Race heeft echt een supervage bocht :D

Jah, ik ben aan 't onderhandelen met een jongen die waarschijnlijk zn team uitlaat wil verkopen:p
 
Back
Top