This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Bevestiging van evo 1 achterlamp Vespa sprint euro5

Jason1234

New Member
Ik heb vandaag mijn evo 1 achterlamp en evo 2 led lichten besteld nu heeft mijn evo 1 achterlamp 2 extra draadjes bij beide plugsystemen. Mijn vraag is wat moet ik met die 2 draden want ik weet ik moet aan eentje die extra kabel bevestigen van de dagrijverlichting maar aan welke moet dat. Hoop dat iemand mij kan helpen
 
Ik denk de plus draad van die led , aan de geschakelde plus van je contact slot , en de ander zal dan massa zijn
 
Kan ook een aftakking zijn voor het aansluiten van de dagrijverlichting van de richtingaanwijzers.
Misschien makkelijk om de accu uit je scooter te halen en de aansluitingen uit te proberen en met een multimeter te meten waar er stroom op komt.
De stekkers kunnen wel overeenkomen maar hoeven niet de zelfde aansluiting te hebben.
Er staat bij plug and play, maar vaak is dat niet zo.
Het verschilt per model scooter.
 
Ik heb het rode draadje vastgemaakt aan de gele en alles werkt perfect nu. En als ik de rode aan de witte vastmaakte dan gebeurde er niks. Dus ik denk dat het nu wel goed zal zijn