Beta project te koop

Status
Not open for further replies.

Deventer

V&M Tuning Deventer
ey ik bied hier mijn beta in onderdelen aan, alle onderdelen zijn nog helemaal goed en bijna niet gebruikt

ONDERDELEN

DPR, is nog in hele goede staat, geen roest of deuken
prijs: 150

dpr1.jpg

dpr3.jpg


Stage 6 28 mm carb incl 1 keer gebruikte E13 filter en een aantal sproeiers, allebei gewoon goed, kelk van de carb is gepolijst
prijs: 110

carb.jpg

filter.jpg


HPI 2005, ongeveer 5 kilometer oud, incl denso bougi
prijs: 160

hpi1.jpg

hpi2.jpg


MHR 2000 vario + Ventilvar, allebei ongeveer 5 kilometer oud
prijs: VERKOCHT

Delta Clutch, incl malossi zwarte trekveren en staat op de strakste stand
prijs: ONDER VOORBEHOUD VERKOCHT

delta.jpg


MHR VL14 membraan, max 2 kilometer oud, V&M Tuned
prijs: ONDER VOORBEHOUD VERKOCHT

vl14.jpg


Kiesler wig, goede staat
prijs: 35

wig.jpg

wig2.jpg


Malossi primaire 13/44 vertanding, orginele secundaire vertanding en vertandingsdeksel aangepast voor overrange
prijs: ONDER VOORBEHOUD VERKOCHT

vertanding.jpg


JS max getunde carters voor speed, zijn netjes getuned, niet gekottert en wel aangepast voor overrange
prijs: ONDER VOORBEHOUD VERKOCHT

carters.jpg


Polini EVO poulies + MHR overrange snaar, allebei in goede staat
prijs: ONDER VOORBEHOUD VERKOCHT

Wingbell koppelingshuis, 5 kilometer oud en gewoon goed
prijs: 45

wingbell.jpg

wingbell2.jpg


RPT toeren/temp meter, erg fijn ding en is zeer nauwkeurig en helemaal goed
prijs 100

rpt.jpg

rpt2.jpg


OVERIG SPUL


Beta Ark kappen, zijn erg mooi, parelmoer rood, proffesioneel gespoten in een zeer mooie kleur, onderkap zitten wat flinke krassen op door vervoerschade verder helemaal mooi gewoon, alleen het achtervleugeltje mist
prijs: bieden

zadel.jpg

KAPPEN.jpg

kappen2.jpg

kappen3.jpg


Beta ark frame, was orgineel een ac frame en is later een ophanging voor een sr radiateur aan gelast, en is net rood gecoat en daarna niet meer gebruikt, gewoon eerlijk en helemaal recht uiteraard, is helaas wel over het framenummer heen gecoat, maar je ziet het nog wel een beetje staan, je kan de coating er ook weg halen zodat het framenummer weer zichtbaar is
prijs: bieden

frame.jpg


Stang als achterveer, erg mooi gelast en is van RVS, lengte is ongeveer 370 mm
prijs: 50 euro

achterstang.jpg


Beta subframe, is orgineel en gewoon goed
prijs: bieden

Rood gecoat TNT stuur + clamp, stuur is net rood gecoat en sindsdien niet meer gebruikt, geen krassen ofzo dus, clamp is er appart en heb hem verder nog nooit op een scooter gezien
prijs: 60

SR velgen + orginele remschijven, zonder banden
prijs: 75

srvelge.jpg


Domino snelgas, zie je niet zoveel, is niet de domino snelgas die je op de meeste scooters ziet, persoonlijk vond ik dit de fijnste snelgas die er is, incl met rode handvaten
prijs: 20

Remsystemen voor en achter: staan allebei op druk en zijn gewoon goed
prijs: 60

Sr radiateur, incl met reservoir, niet lek ofzo en ziet er nog netjes uit en met kvs slangen erbij
prijs: 45

Voorvork, kroonstuk is rood gecoat en met voorvork poten zonder inhoud, perfect voor als je hem wil verlagen, je hoeft er alleen maar een bout door de onderkant te doen en hij staat helemaal vast, veert dan dus niet meer in en ook niet uit
prijs: 40

Electrische waterpomp Reich, bijna niet gebruikt en pompt erg goed
prijs: 20

Verder zou ik vast nog wel wat zijn vergeten, maar vraag er dan maar gewoon naar.

!!!LET OP HET ZIJN VRAAGPRIJZEN EN KAN OVER WORDEN GEPRAAT!!!

Bij interesse in onderdelen mag je me toevoegen, alleen bij serieuze interesse, je moet meteen geld hebben. Er wordt niks onder rembours verzonden, als je het niet vertrouwt kan je het ook gewoon komen ophalen.

vin_rodriguez@hotmail.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top