beta ark wil niet starten.

Beta arrk

Well-Known Member
hallo.
heb problemen met het opstarten, ik had er een andere carburateur onder gedaan ( 17.5mm Oko ) maar hij wilt niet meer starten, als ik de elc. start gebruikt hoor je dat hij vast loopt en maakt stotterend dat geluid wat hij altijd maakt als je de elc. start gebruikt. kickend krijg ik hem ook niet meer aan.
hoe kan dit ?
 
Advertisement - register to remove this

ik zette met ouder cabr er weer op 12 mm en hij deed precies het zelfde als met die 17.5 mm cabr, ik me cilinder droog laten worden ( benzine er uit laten dampen ) en probeerde het weer maar bleef het zelfde doen , daarna keek ik weer naar me bougie weer zeik nat .
 
hoe start je ?

met / zonder choke ?
met / zonder gas?

lijkt erop dat je teveel brandstof naar binnen brengt bij het starten

ik weet het probleem denk ik al . had mijn benzine slangentje verkeerd aangesloten bij de vorige carburateur dus als het benzine is in me carter gaan zitten. dus ik hielt mijn scooter verticaal kwam er wel denk ik 200ml benzine uit, ik laat het nu ff uit dampen, hopelijk doet het morgen gewoon weer. er kwam ook een klein beetje vloeistof uit , logisch dat die het dan niet deed, vloeistof samenpersen lukt niet en helemaal niet de verbranding daarvan , misschien daar door dat vast loop geluid bij het elc. starten & kicken .
 
Back
Top