Mooi man ik heb ook nog zo’n aerox staan,Leuk om te lezen! Ben op moment zelf bezig met mijn aerox project;
70cc Roze Top
MVT onsteking
Doppler s1r krukas pen 10
yasuni c16
stage6 inlaat met 21 dellorto cab
polini vario ect
netjes, ik haal met mijn setup rond de 133GPS qua top snelheid met me roze top 70ccMooi man ik heb ook nog zo’n aerox staan,
Roze top
C16
24pwk
Malossi mhr vario
Omgelast en de std spullen!
Ik heb geen idee hoe snel mijn roze top moet ziin. Is dit prima voor een std roze top. Met wat leuk spul.
D8 dat ik aardig wat had staan ... heb vorige week nog een Dikke Runner opgehaald met Michael @vandeweg gaat gelukkig / helaas naar @vandeweg... word ook weer een dik Project.Er staat te veel zooi nu bij me. Denk zo’n 15 voertuigen en er rijd te weinig. Ben nu alle zooi aan t weg doen. Zodat ik bijvoorbeeld 5/7 fatsoenlijk rijdende scooters heb.
Minder kopen meer bouwen opa, kunnen we binnenkort racen met mn nieuwe spul.
Mooi man ik heb ook nog zo’n aerox staan,
Roze top
C16
24pwk
Malossi mhr vario
Omgelast en de std spullen!
Doorsleutelt zei dieMinder kopen meer bouwen opa, kunnen we binnenkort racen met mn nieuwe spul.
Enne Diether als je doorsleutelt mag je ook komen
Ik jank nooit, hoop dat jullie me de stront om mn oren rijden want dan win ik veel weddenschapjes die dag. Dat is namelijk wanneer Pasen en Pinksteren op 1 dag vallenOk ... maar straks niet gaan Janken als Diether of ik je straks de Stront om de Oren rijden he.......
Weet niet maar als ik een bank verzoekje mag sturen kan ik mijn 8 projecten die opgevoerd worden ook wel afmaken.weet niet waar jullie blijven maar mijn projecten heb ik allemaal al keurig af
Als ik meer tijd had was er bij mij ook wel wat meer klaar, en geld groeit me niet op de rugweet niet waar jullie blijven maar mijn projecten heb ik allemaal al keurig af
Dacht dat dit het scooterende miljonairs forum was...Als ik meer tijd had was er bij mij ook wel wat meer klaar, en geld groeit me niet op de rug
Dacht dat dit het scooterende miljonairs forum was...
Valt me weer vies tegen dit hahaha
Als ik niet met mn 100cc was begonnen was ik al een heel klein stukje opweg richting miljonair maar helaas van de week nieuwe cilinder gekocht dus miljonair zit er voorlopig weer niet inDacht dat dit het scooterende miljonairs forum was...
Valt me weer vies tegen dit hahaha
tja blijft een leuke maar dure hobbyAls ik niet met mn 100cc was begonnen was ik al een heel klein stukje opweg richting miljonair maar helaas van de week nieuwe cilinder gekocht dus miljonair zit er voorlopig weer niet in
dan heb je nog alle tijd haha.Helaas niet. Ben 17
zelfde leeftijd maat. moet eerlijk wel zeggen dat ik dan maar 6 projectje had staan ipv 8. En ja het geld groeit me ook niet op de rug, het is allemaal zo donders duur. Race cilinderkitje kost bijna haast 300+ euros!!Helaas niet. Ben 17
Ik heb er 4 staan .. en heb er 2 af . en dat onafhankelijk van het klantjes werk .... Kom maar Kijken ... sommige van hier weten dat het zo is ....weet niet waar jullie blijven maar mijn projecten heb ik allemaal al keurig af