This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Beta ark ouderwets opvoeren!!!

Carterkap polijsten is iets uit de goede oude tijd.
Dan heb ik goed nieuws. De beta ark word donker blauw hoogglans met gepolijste effecten. Hier de carterkappen. Weer paar mooie dingen
Die gepolijste is voor me beta ark. Maarre zit niet mee. Al me goede Carters heb ik over de tijd heen verkocht. Dus ja nu moet ik weer opzoek naar Carters want me beta ark Carter heeft een afgebroken stuk van remklauw. En me pro race Carter een niet rechte Carter bij de cillinderpassing.

Heb ook een partij pwks gehaald stuk of 11.

Attachments

• 36931B2B-6CBA-4363-92E5-4FD11C8E0D55.png
    678.5 KB · Views: 31
  • 0A8FA095-C664-473C-974B-D9C9289A9DDF.png
    538.9 KB · Views: 27
  • F3B29307-A386-43DD-B85B-5BEDFAC9BF16.png
    581.9 KB · Views: 33
Toch maar weer wat opgehaald. Effe afstellen en fris maken kan die bij de collectie

Attachments

• image.jpg
    240.4 KB · Views: 22
  • image.jpg
    181.2 KB · Views: 23
  • image.jpg
    200 KB · Views: 25
  • image.jpg
    207.5 KB · Views: 25
  • image.jpg
    250.9 KB · Views: 24
2 avonden dan blijven er nog 5 over rekenwondertje van me
Te vaak bier bestaat niet. Breng die carterkap maar mee als je je kappen afgooit en die Aerox onderhand eens ophaalt kun je meteen runner kopen
Post automatically merged:

ik zal er over denken
Slootwater

Most Wanted Ark was van Jordy een oude vriend van me. maar volgens mij is dat niet deze Ark.
Onderstaand is de Ark hoe die destijds was.

De zwarte Ark kwam uit Apeldoorn dacht ik.
Nee Almere. Er was nog een zwarte ark
Post automatically merged:

Leuk blok!
Voorzichtig met de Manston.
Ik meen dat als de kop niet uitgedraaid is je alleen met 98 kan rijden.
Daarnaast weet ik uit eigen ervaring dat de nicasilwand niet heel sterk is.

Last edited:
Ik rij altijd alleen met 98 nooit 95. Ik hoop de nicasil heel te houden. Maar ja je weet t niet. Dus ik ga t zien en anders pomp k er een andere cilinder op

Ik rij altijd alleen met 98 nooit 95. Ik hoop de nicasil heel te houden. Maar ja je weet t niet. Dus ik ga t zien en anders pomp k er een andere cilinder op
Ik heb er ooit eens 2 versleten. Het meeste vermogen haal je uit een zo arm mogelijk mengsel. Je zoekt dan de grens op, alleen waren deze cilinders daar enorm gevoelig voor. De wand lag er dan ook meteen uit.

Ik heb er ooit eens 2 versleten. Het meeste vermogen haal je uit een zo arm mogelijk mengsel. Je zoekt dan de grens op, alleen waren deze cilinders daar enorm gevoelig voor. De wand lag er dan ook meteen uit.
Dat zal. Ik heb die ervaring nog niet want heb er simpelweg nog niks mee gereden. Ik rijd sws niet lang en veel. Alleen wel jammer. Ik hou wel van vermogen trekken. Door scherpe afstelling enzo