Bestellen !

Gerard

Well-Known Member
He,
Ik had ff een vraagje ....

Wie heeft er wel eens wat besteld bij scootparts.nl ?? zo ja ...

1) Wat heb je besteld
2) Wat waren de extra kosten eroverheen ( bezorg)
3)Wat was de levertijd

Bedankt .....
 
Advertisement - register to remove this

ja ik heb een toerenbregrenzer gekocht en een polini for race en een spinning flaslight voor je achterlicht duurde ongeveer 3dagen toen had ik me spullen binnen
 
Ik heb zat bij Scootparts besteld

MHR Team 70
Krukas
Membraan
Delta clutch
Kevlar Belt
Carbon remhandles

Levertijd, binnen een dag of 5 nadat ze je geld binnen hebben. Want ik betaal vooraf, dan komen er geen verzendkosten bij.
Het kan dus wel 2 weken duren, want de bank is zo laks.
Ik had een nabestelling binnen 6 dagen. Dat was een primaire vertanding. Koste ook nix geen verzendkosten.
 
Je moet in ieder geval van te voren betalen, het volle bedrag. Je moet eerst om een factuur vragen en die beantwoorden.
Die gasten maken heus wel winst hoor. Wat kost nou een pakketje verzenden bij de post?
Wat kost nou een band die met 1000 tegelijk van de fabriek komt...
 
Ik heb er een CDI-unit van Malossi besteld en 2 dagen nadat het geld was afgeschreven had ik het pakket binnen. Ik had ook vooraf betaald. De prijzen van de verzendkosten kan je trouwens op scootparts.nl aflezen onder
'voorwaarden'
 
Pas geleden voor iemand besteld: Yasuni Z voor Minarelli. Het was binnen 3 werkdagen binnen, vijf dagen dus want het was op zaterdag besteld. Gewoon betalen aan de deur, rembourskosten fl. 25,=. Verder geen problemen, prima geregeld.

Greetz.
 
Ik had nog gevraagd aan die gozer van scootparts.nl waarom hij niets van Hebo had, bijv. cilinders, koppelingen, vario's en uitlaten en ik kreeg een mailtje terug van dat er betere produkten voor de hand liggen. Ik vind Hebo toch echt wel een goed merk hoor! Kijk bijv naar die alu 70 race cilinder van Hebo. Als je die nog tuned, dan heb je echt wel power op je achterwiel!
 
hmm daytona shop vind ik nog het allerrelaxte... ik koop er ook al langer (jaar ongeveer) en nog nooit problemen gehad. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden over het verloop en bij mij stuurt ie het meteen op ook als het geld nog niet binnen is...

Ik heb van bepaalde mensen gehoord dat scootparts gewoon ronduit KUT was, tot 2x toe de verkeerde koppeling sturen (minarelli verkeerde diameter) 3 weken wachten op een MHR team, vragen om een prijsopgave en dan een mailtje krijgen met: " alles staat op de site"
 
scootparts is in 2 worden: goedkoop maar kut

en met die hebo spullen, dat is ook zo bij jolly moto uitlaten:
"Nee die verkopen we niet want we vinden Yasuni beter"

DUS? verkopen ze dan ook geen giannelli omdat yasuni toch beter is? nee dus, het is gewoon gelul omdat ze er niet aan kunnen komen ofzo

Ik heb ze 2 dagen geleden gemailt om een rs demper, als ik morgen geen reactie krijg bestel ik hem lekker bij daytona

en zo relax vind ik ze niet, als je iets niet kan vinden op de site en je mailt ze ff , krijg je een botte mail terug met daarin, staat op de site beter kijken, hoe bedoel je klant vriendelijk...?
 
Back
Top