beste uitlaat speedfight 2

JorY

Well-Known Member
Wat is nou de beste uitlaat voor een Peugeot Speedfight 2?
ik rijd nou standaard onbegrensd 85 teller maar wil harder dit is niks :(
ik wil dus beginnen met ander uitlaatje enzo. maar nu hoorde ik dat peugeot motorblok heel anders is als min. hor. ( logisch d0h ) en dan de YasR het er niet echt goed onder deed......

dus nu is mijn vraag, wat is nou de beste uitlaat voor speedfigt 2?

Advertisement - register to remove this

maar bij peugeot loopt de std pijp het beste en vaak ook het sn elste , de std moet igg wel 90 kunnen halen !

als je er een andere pijp onderschroeft kan het goed zijn dat je trekkracht verliest omdat de uitlaat en cilinder elkaar niet lief vinden , de combinatie is niet geweldig omdat de cilinder laagtoerig is en de uitlaat dan niet.

probeer eerst eens 10/10,5/11 gram gewichten ergens in die buurt.

Er is hier overigens een topic over dat laatst nog voorbij kwam. Het is gebleken dat de NR-x het op Peugeot erg goed doet, beter dan de Yasuni R. Bidalot s2 doet het ook wel aardig.

ik haal met moeite 85 teller..... maar de rolletjes verandereen kanik niet doen, mijn carterkap is verzegeld door de dealer, verzegeling verbroken = weg garantie :|
en hij is allleen ontgrensd dan zijn mijn rolletjes toch goed?
en loopt hij echt met elke andere pijp kut :|? waarom maken ze dan andere 50cc pijpen? :P

JorY said:
ik haal met moeite 85 teller..... maar de rolletjes verandereen kanik niet doen, mijn carterkap is verzegeld door de dealer, verzegeling verbroken = weg garantie :|
en hij is allleen ontgrensd dan zijn mijn rolletjes toch goed?
en loopt hij echt met elke andere pijp kut :|? waarom maken ze dan andere 50cc pijpen? :P

Nee, zoals vermeld doet de nrx het erg goed op Peugeot. Maar je moet dan wel afstellen en dus je carterbak open maken.

Stealth-EVO50 said:
Nee, zoals vermeld doet de nrx het erg goed op Peugeot. Maar je moet dan wel afstellen en dus je carterbak open maken.
jah als ik andere uitlaat koop gaak uiteraard goed afstellen ;) dat laat ik dan doen, kost het me alleen 40 euro meer mja eronderleggen enz. doe ik zelf wel, dan word hij op een testbank afgestelt

maar ik d8 dat de Gianelli SPL * niet de terugloop *
het ook wel goed ging doen? iemand ervaringen ermee?

ik had een GSP.... beetje afstellen en ging er doodleuk 95 mee op teller.... daarna had ik een NrX... die ging door de teller heen (105 gok ik) heb ook een yasuni Z gehad maar die presteerde nix beter... kies er zelf maar 1 uit... (vraag ook maar eens naar de Lazer X-pro.... moet ook een goeie zijn.... Suc 6 ermee .... (NrX nemen;))

speedwous said:
ik had een GSP.... beetje afstellen en ging er doodleuk 95 mee op teller.... daarna had ik een NrX... die ging door de teller heen (105 gok ik) heb ook een yasuni Z gehad maar die presteerde nix beter... kies er zelf maar 1 uit... (vraag ook maar eens naar de Lazer X-pro.... moet ook een goeie zijn.... Suc 6 ermee .... (NrX nemen;))

jah ik zit nou te denken aan SPL of S2 of YasR
want nrx tjah
kheb een hekel aan nrx mannetjes :| die zijn zo blij :|
en nrx word niet meer gemaakt ;)

overal liggen nog NRXjes te koop hoor... en tja, het is gewoon de beste uitlaat op peugeot, ook icm met andere cilinders.

btw: met een SPL of leo ZX ofzo hoor je ook gewoon bij de nrx mannetjes hoor... alleen wordt je dan gevlamt door degenen die wel een nrx hebben gehaald :P

ohw ja, die tellersnelheden heb je ook niks aan, elke teller wijkt anders af...

Back