beste uitlaat keuze voor peug 70cc?

johanroggeveen

Well-Known Member
eej jongens ik heb een vraagej.

Ik ben van plan deze cilinder te gaan kopen: een hebo aluminium 70cc voor peugeot met multivar, hebo koppeling, en 19 mm carb ofzo. Maar wat is nou de beste of in iedegeval een goede uitlaat voor deze setup?

Ik hoorde: doppler s3r, bidalot s2, yasuni R, en nog wat andere merken.
Maar de hebo 70cc competition raceuitlaat schijnt nix te zijn.
Waarom niet?

alvast bedankt voor de reacties!

greetzz..johan

Advertisement - register to remove this

owkee ik heb nu weer een nieuw rijtje in mn hoofd:

Yasuni R
Polini for race (nauwelijks te krijgen)
Doppler S3R
Laser x-pro
Bidalot S2
jolly moto 70 (heel duur)

Check wel even mijn setup bovenaan!

bedankt jongens!

Originally posted by Speed Punk
de bidalot s2 en yasuni r zijn tzlefde alleen demper is anders en ik zou ook zowiezo voor de r gaan is een mooie uitlaat en presteert goed op 70cc
Dat klopt niet helemaal !

de tailpipe van de R heeft een grotere binnen diameter, en acherin de Bidalot zit een x-tra conus. (leverd minder power op 70cc, maar loopt erg goed op 50cc)

Originally posted by B-M-F
Yasuni R (++)
Polini for race (+-)
Doppler S3R (+/-)
Laser x-pro (--)
Bidalot S2 (+)

Laser ben ik niet met je eens....op 50 en 70cc veel beter dan Yas Z. Meer koppel en topspeed dan Metal. En nog een paar pijpjes die het afleggen tegen de laser....

Originally posted by B-M-F
Dat klopt niet helemaal !

de tailpipe van de R heeft een grotere binnen diameter, en acherin de Bidalot zit een x-tra conus. (leverd minder power op 70cc, maar loopt erg goed op 50cc)

sorry mijn fout nie genoeg info over opgezocht :)

ik zou gaan voor de doppler s3r ... heb hem zelf gebruikt @ mhr replica 70cc en werkte prima! daarvoor gebruikte ik een omgelaste c16 @ dezelfde setup en met allebei goed afgesteld presteerde de doppler met optrekken zelfs nog beter ook!!!

en kijk nou eens rond... wat kost zon doppler nou nog :S :)

Back