Beste uitlaat Honda X8r-x?

Nitro.JWZ

Well-Known Member
Hey,

Ik heb een x8rx met een standaart uitlaat maar wil er een trugloop uitlaat onderzetten. Maar ik weet niet welke uitlaat geschikt is.
Zat zelf te denken aan een Leovince Hm TT.
Suggesties?

Advertisement - register to remove this

hey ik heb een gianelli extra voor een honda x8r

ik wil hem wel ruilen als jou uitlaat er nog goed uitziet

en anders een heel klein extratje erbij :)

fotos kun je krijgen op aanvraag

Je kan ook een Yasuni R voor Peugeot kopen, je hoeft alleen maar de 2 gaten van de flens iets groter te maken en zelf een ophanging.

Presteerd zeer goed op een std cilinder en je kan hem ook nog goed gebruiken als je later bijv een 70cc wil.

Hey hondax8rs,

Loopt je scooter goed op die gianelli Extra uitlaat? Of moest je eerst de boel opnieuw afstellen enz.
Mijn x8r trekt em nu door naar 70 en met een beetje wind mee enz loopt ie 80.

Weet je btw ook of ie goed loopt op die Leovince? Die is namelijk mooi en niet zo duur :P

Ruilen weet ik niet want ik wil de originele mis houden voor het geval ik hem nog wil verkopen enz.

Last edited:
Hey hondax8rs,

Loopt je scooter goed op die gianelli Extra uitlaat? Of moest je eerst de boel opnieuw afstellen enz.
Mijn x8r trekt em nu door naar 70 en met een beetje wind mee enz loopt ie 80.

Weet je btw ook of ie goed loopt op die Leovince? Die is namelijk mooi en niet zo duur :P

Ruilen weet ik niet want ik wil de originele mis houden voor het geval ik hem nog wil verkopen enz.

hij liep 70 harder wou die niet omdat die in me cdi begrenzer zat aan te drukken!
heb ook nog me standaard vario erin zitten die kleiner is als de malossi andere race vario!

zonder die beide blokkeringen zit er zeker potentie in om harder tegaan.

ik wil graag weer zo originele uitlaat omdat ik dat super chill vind lopen met alleen een 70cc eronder:) en natuurlijk malossi cdi

Back