jessevschuppen
New Member
Mijn Aerox is een 70cc maar wil er 86cc onder doen wat is de beste setup voor 86cc?
Of gewoon een snelle 70. Alu hoogtourig ofzoMijn Aerox is een 70cc maar wil er 86cc onder doen wat is de beste setup voor 86cc?
Heb ik al alleen wil hem autowheelie krijgenOf gewoon een snelle 70. Alu hoogtourig ofzo
welke trekveren?moet je strakkere trekveren erin doen heeft die meer power
zou ik zo niet weten denk malossi rood maar moet je een beetje proberenwelke trekveren?
Dit is wel alle domheid in 1 forum.zou ik zo niet weten denk malossi rood maar moet je een beetje probere
weet niet wat je denkt,Dit is wel alle domheid in 1 forum.
Hoe kom je erbij dat je een auto wheelie trek mer sterkere veren.
En met een Alu hoogtourig moet je makkelijk een auto wheelie kunnen krijgen. En zat trekkracht en ook wel 125 kunnen gaan
Als je een "snelle" 70 hebt die geen autowheelie trekt dan klopt er toch iets niet....Heb ik al alleen wil hem autowheelie krijgen
Ja ik heb 86cc aerox veel tijd gekost ok alles te doen sws pen13 big cours krukas in kit 86cc kosy geld ik heb aparte krukas er bin genome mhr team 2 ontsteking heel de setup heb me al 2500 gekostNiks. Waarom willen mensen dit toch? Stoer doen? Iets anders is het toch niet?
Ik wil graag een praktisch oncontroleerbare scooter! Oké dan.
Een 86cc kan je ook niet zomaar monteren. Moet je ook je carters bewerken. En waarschijnlijk een andere krukas.