Beste pitbike merk!

neen, hier op het forum zijn er nog geen ervaringen,
maar wel hoor ik van mijn klanten (die ze gebruiken om te
crossen) dat ze er zeer tevreden over zijn.

Over RSR, kijk naar de remmen, achterbrug, blokje, is allemaal identiek,
alleen hebben ze hier en daar hun merk in staan.
Dit zowel bij de 125/138 en de 145.

Die 145cc kan ik ook leveren, die is mét Marzocchi voorvork twv 590euro
voor de prijs van 1.300euro.
 
Yep, ander voorwieltje erin (12"), paar fatsoenlijke racebandjes en het een en ander effe borgen en je kunt racen. 8)

Of je laat een gespecialiseerd bedrijf een pitbike klaarmaken voor de races.
Bv http://www.monstermoto.nl/ of http://www.pitbikespecialist.com/

Andere optie; en daar heb ikzelf voor gekozen, je koopt een gebruikte pitbike die al race-klaar is. :W


Ok, domme vragen bestaan dus..

Wat betekent borgen?
 
Vastzetten zodat het nietmeer los kan . Dus een gat in een moer of bout maken en daar ijzerdraad doorheen en verbinden met iets anders . Dit zorgt ervoor dat de bout of moer nietmeer kan draaien .
 
Ja , 'je kan best wel eens verder lezen als je neus lang is hoor . Het lijkt wel alsof iedereen je hier alles voor moet kauwen .

Dus hup , een beetje eigen initiatief nemen .
 
Het is allemaal afkomstig uit China.. dus er móet gewoon gesleuteld worden, ga je iets van 400-900 euro nieuw kopen, dan kun je laswerk enzo verwachten, i.v.m. scheuren van het pisbakkenstaal.
Koop je een Pitsterpro, Pitpro, Monstermoto, (waarvan ik weet dat ze goed zijn) dan hoef je daar gewoon niet bang voor te zijn, maar motoren blijft gewoon soms een hoop sleutelwerk...
Koop gewoon voor een goede prijs een Monstermoto MK1, of Pitpro STD bij Rockanje. Ik weet zeker dat Rob je een mooie prijs kan maken. + ze zijn vaker aanwezig op wedstrijden voor onderdelen.
 
Ja , 'je kan best wel eens verder lezen als je neus lang is hoor . Het lijkt wel alsof iedereen je hier alles voor moet kauwen .

Dus hup , een beetje eigen initiatief nemen .

Ja klopt, had eerst het Technisch reglement moeten raadplegen. Maar nu nog echt 1 vraag, ik heb al gezocht maar niks kunnen vinden alleen iets op www.mon.nl.

Het gaat over Transponders, hoe zit dat? Waar kan je die kopen etc..
 
Op monstermoto.nl staan ook nog wel eens leuke 2de handjes te koop...kan je zo de baan mee op. Vergeet niet dat als je zo'n crz koopt er ook nog sm wielen,banden en handkappen en ander stuur op moeten.
 
......als je zo'n crz koopt er ook nog sm wielen,banden en handkappen en ander stuur op moeten.
Waarom? :rolleyes:

-Ik rijd top5 Pitbike Open met standaard (smalle) wielen.Bredere wielen is beter; maar zeker niet noodzakelijk om mee te beginnen.
-Handkappen zijn niet verplicht volgens het Technisch Regelement.
-Ik rijd ook met een standaard (hoog) stuur; gaat prima.

Dus; kopen die CRZ; racebandjes erop, noodstop monteren (wel verplicht) en de vereiste dingen borgen; KLAAR. +ralf+

We zien je komend seizoen wel op de circuits.
 
Oh sorry ik dacht dat de standaard velgen te smal waren voor gewone banden. Weer wat geleerd :) Andere dingen wist ik ook niet..maarja handkappen scheelt wel in rem/koppelingshendels vervangen..
 
Denk niet dat er zoiets bestaat als het 'beste' merk. :eek:

De goedkope chinese pitbikes van 5, 6 of 700 euro kun je, volgens mij, beter vergeten; daar moet je teveel geld en tijd insteken om er iets van te maken.

Als je dan kijkt naar de wat duurdere merken (MonsterMoto, PitsterPro, Pitpro, RSR, Motovert en nog veeeeeel meer) zit je altijd goed. +ralf+

Ik zit te kijken bij een ycf 150 http://www.ycf-riding.com/uk-rub_pitbike-classic-pilot.php maar ik hoor hier op het forum niets over is dat een minder goed merk ? ik wil er namelijk gewoon een beetje mee crossen
 
Geen idee; nooit van gehoord.
Ziet er leuk uit.

Als er een ECHTE Elka shock onderzit heb je wat dat betreft meteen wel kwaliteit.
Maar voor 1900 euro zou ikzelf iets anders kopen. :W
 
Back
Top