Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

Snap niks van je verhaal, maar stap gewoon een gereedschapswinkel binnen. Je betaald wat meer, maar als er iets mee is kan je ergens binnen stappen. En doppen kan je ook wel los kopen...

Die setjes die ik laat zien kan ik bij hetzelfde bedrijf kopen, ik ben er al langs geweest maar het aanbod is dus gewoon te groot om makkelijk te kunnen kiezen. Ik weet dat die doppen los verkocht worden, kost alleen wel wat. Voor een verlengde dop 19 betaal je 17 euro en een dop 36 betaal je 18 euro.

De vraag is dus: De Facom set halen en later die losse doppen of alles in 1x van promat?
De aabieding van die facom set is alleen deze week nog.

Toch maar voor de Promat set gegaan. Het voelt ziet er zoals gedore uit en de ratel voelt als een gedore aan en was de helft goedkoper.

Mwoah, vraag ik mij af. Ik sleutel al dik 10 jaar met een doppensetje van LUX.

heb daarvan 3 setjes versleten.... praxis meuk, als je niks anders gewend bent is het goed spul... maar sleutel maar eens met echt gereedschap, verschil merk je wel hoor... vooral de ratels...

als je zo'n setje koop, en als ratel stuk gaat vervangt door een goed merk... heb je jaren plezier van je setje..

Nja, de vorm van de zeskant van een dop is ook wel een verschil hoor. Bij een cheapass setje draai je een bout of moer makkelijker rond dan wanneer je een kwaliteitsset hebt en de belasting niet op de puntjes zit.

Komt niet vaak zinnig praad uit aad, maar nu ben ik t wel met m eens.

Laatst moest ik remschijven vervangen van een gsxr, inbus. Met een cheapass inbus zat er speling op, was geen 6 maar ook geen 7. Gedore inbusdop erop en er zat geen speling op met een 6.

Zo is het ook wel met doppen.

heb daarvan 3 setjes versleten.... praxis meuk, als je niks anders gewend bent is het goed spul... maar sleutel maar eens met echt gereedschap, verschil merk je wel hoor... vooral de ratels...

als je zo'n setje koop, en als ratel stuk gaat vervangt door een goed merk... heb je jaren plezier van je setje..

Idd, op me vaste sleutelstekje is er overgegaan van gedore naar snap-on en die ratels zijn echt :~
Maar het belangrijkste blijft ook de gebruiker, juiste maat spul erop zetten zorgt ervoor dat je de boel heel houdt.

Ik heb zo'n beetje alle merken gereedschap wel verkocht en mee gewerkt.... mooiste blijf ik vinden: Stahlwille.

Kijk alleen al naar de momentsleutels :) briljant.

Mensen die er mee werken, weten wat ik bedoel.

Vaak kost een rateltje/dopje nog minder ook dan facom / hazet / gedore.
Als je wilt investeren in goed gereedschap, zou ik absoluut daar voor gaan.

net weer wat leuks besteld...

18V slagschroefmachine
14.4v accuschroefmachine
10.8 accuschroefmachine

Makite-Cordless-18-Volt-Impact-Set.jpg

wel zonder accu's en laders.... die heb ik hier al genoeg.

sinds maandje ook de accu decoupeerzaag van makita erbij, werkt heerlijk :W

Nice, ik heb ook zo'n slagschroef machine. Ben alleen nog op zoek naar een adapter zodat ik er ook slagdoppen op kan zetten.

Als je dan zo'n 18v slagschroevendraaier vast hebt gehouden, dan begin je daarna toch meteen te huilen als je die 10.8v pakt? :+

Ideaal voor kleine klusjes toch... van sommige schroef-klusjes krijg ik al spontaan rsi in m'n rechter pols als ik er naar kijk :P

Back