Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

Zet je kar anders meteen in de wax. :+

net ff schoongemaakt, op wat diepe krassen is de lak nog perfect... ziet er weer top uit... meteen topblad vervangen voor een nieuwe..

gedore sticker besteld.. die plak ik op de blad, en lak ik daarna af (vernis)

heb trouwens serieus over nagedacht :+ waxen, maar dat ging net te ver...

weet dat ding weer vies word, maar ik hou me spullen gewoon zo schoon mogelijk. Besteed soms meer tijd aan poetsen als sleutelen..

vies/slecht gereedschap maakt me echt fk boos..

papkarre, ken jij plaatje van dopje 10 niet missen.. zie dat je er meer hebt, ik kom dat plaatje tekort... en om zo'n heel vel te kopen, gaat me wat ver :P

Mooie compressor in de aanbieding bij de Makro vanaf morgen:
Airpress HL360/50

Airpress-HL-360-50-Compact-2-5-PK-50-liter-ketel-7098661.jpg

50 liter ketel :)

Toevallig vorige week voor een Gedore gereedschapkar wezen kijken, ze hadden daar ook ampro staan dus had wat info gevraagd (bij de provak).

Ziet er niet verkeerd uit en ook levenslange garantie, steeksleutels zijn wel dikker als Facom etc. Ratel bijvoorbeeld voelt goedkoper aan en materiaal oogt goedkoper. Een tang is een tang maar word dus minder gekeken naar hoe hij vasthoud etc zoals bij Knipex tangen bijvoorbeeld. En sommige dingen toch iets goedkoper gemaakt maar denk voor de hobby prima spul.
Als je kijkt naar de prijs en wat je er voor hebt dikke prima zo denks.

Deze kar hadden ze staan daar: http://www.agroluxeshop.nl/nl/Geree...gelagerde-laden-135-delig--type-40T47116.html

Het is dat ik al veel van Facom, Gedore en Stahlwille heb anders had ik misschien wel voor een gevulde Ampro kar gegaan. Morgen kijken bij de Gedore kar, kreeg net bericht dat hij binnen gekomen was :)

ampro schijnt goed spul te zijn...

ben zelf benieuwd, laat wel even weten wat ik ervan vind... voor 30 euro, kan het nooit slecht gaan :P + kastvulling

Ik heb de proxxon industrial doppenset. Op mijn werk werken we met gedore, als je het geld heb of vaak sleutelt dan kun je beter Gedore nemen. Voor af en toe gebruik is proxxon voldoende.

Het nadeel bij de proxxon ratels vind ik het gaatje in het handvat om hem op te kunnen hangen. Het handvat is van zacht rubber en als je veel kracht zet druk je hem in waar het gaatje zit, daar irriteer ik me soms aan :p. Verder nog nooit iets kapot gekregen, de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Gedore is wel weer stukken duurder.

Back