This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

inbus ram ik meestal een iets grotere torx in.

afgebroken tapeindes/boutjes boor ik een gat in en sla ik een klein torxbitje in en dan met een miniratel losdraaien.

dolle schroeven/kruiskop zijn meestal het ergst

Dat er doppen zijn met linkse draad (wel bekende slotbout/dieven tools) en speciale setjes hoef ik je niet te vertellen he?

dat boren ed doe ik nu ook...

maar ik weet idd dat er speciale tools zijn om dit soort zaakjes op te lossen, juist naar die ben ik opzoek

Ik heb geen flauw idee :+

Zag t op internet staan en wist dat er hier een topic was over gereedschap, misschien is t wat dacht ik Zo niet jammer dan Toch een beetje om mn SF vriendjes denken 8P

Zo, heb die tol nu twee dagen gebruikt, echt een heel fijn apparaat. Zit ook een led lampje in als werkverlichting en hij ligt super in de hand. Echt een aanrader voor mensen die er nog een zoeken!

doe mij eens een prijsje van de hvlp... nozzle's en naalden wel goed schoongemaakt/niet beschadigt?

en maat ratel/prijs?

gisteren een facom kar op 't net gespot en meteen opgehaald..

3 laden en mooie opberg ruimte... ga gebruiken om moeren/ringen/schroeven enzo+ me luchtgereedschap...

iemand die weet waar je inleg kan krijgen, met kleine vakjes?

zo was hij..

en nu

morgen weer vers in de lak gooien