peugeotliessel Pleased to meet you! 21 December 2004 #1 ik vroeg me af of iemand van jullie me kan vertellen wat een van de beste goedkope cilinders voor puch zip ac is? ik zit er zwaar aan te denken om een Dr70 te kopen, is maar 80 euro ofzo. en wat kan ik beter doen een goedkopere cilinder laten tunen of een duurdere standaard cilinder? Alvast bedankt
ik vroeg me af of iemand van jullie me kan vertellen wat een van de beste goedkope cilinders voor puch zip ac is? ik zit er zwaar aan te denken om een Dr70 te kopen, is maar 80 euro ofzo. en wat kan ik beter doen een goedkopere cilinder laten tunen of een duurdere standaard cilinder? Alvast bedankt
Rene Jupiler pilsener 22 December 2004 #2 Moet je jezelf eerst afvragen : * kies ik een 50 of een 70 * wat voor doeleinden wil je het gebruiken ? bijv. sprinten op straat setup * Wat is je budget vanuit daaruit kan je denk ik beter een keuze maken Upvote 0 Downvote
Moet je jezelf eerst afvragen : * kies ik een 50 of een 70 * wat voor doeleinden wil je het gebruiken ? bijv. sprinten op straat setup * Wat is je budget vanuit daaruit kan je denk ik beter een keuze maken
melf #50 Well-Known Member 22 December 2004 #3 tja , goedkoop is duurkoop maar een DR70 is bewezen goed zowel std als tuned dus wil je goedkoop doen kun je het beste dus een DR70 kopen. Upvote 0 Downvote
tja , goedkoop is duurkoop maar een DR70 is bewezen goed zowel std als tuned dus wil je goedkoop doen kun je het beste dus een DR70 kopen.