Beste Aerox Setup ?

Bach.

Well-Known Member
mijn setup nu:
50cc std cilinder
yasuni R ( ontgrenst en goed afgesteld )
voor de rest alles gwn standaard
snelheid= 85 op scooterteller

maar mijn vraag is hoe kan ik hem sneller laten optrekken en top nog hoger maken ?
ik wil niet een andere cillinder of me cilinder tunen ;)

ik zat al aan dit te denke :
Yasuni r
Power 1 vario
17.5carb delorto
& race koppeling ?

( meld wat er overbodig zal zijn O-) )
 
Advertisement - register to remove this

ja ik snap het
maar mensen kome nu met dr70 :S
maar dan ga ik zoiezo 100+ en dat wil ik NOG niet
ik wil nu gwn chille setup
maar ook gwn voor ALS IK DAN dr70 haal dat ik gelijk goeie carb
koppeling en vario heb
maar die hebo verstelbaar kan gewoon goed presteren in een std koppelinghuis ?

jij bent boem dom kill
met als ik dr70 haal wil ik ook goie carb ga geen onzin doen en koop meteen al doe goeie shit
 
oke thanks :D

maar wie van jullie kan mij helpe met een goeie race koppeling :p?
ik zat te denke aan
hebo verstelbaar
stage6 ( goeie verhalen over gehoord )
malossi clutch
power1
of mischien een andere ?
 
Heej!

ik zou voor jou setup een sport achtig koppelingetje halen, niet of weinig afstelbaar...een fly van malossi is prima....en ik hoop niet dat je nog de power 1 vario hebt want daar heb je nix aan! multivar sportje kopen...win je ook top mee...die heeft groter verloopvlak dan een power1

succes
 
hoezo power 1 vario niet goed? er zijn veel mensen op dit forum die hier positief over zijn (waaronder ik)

multivar slijt onder je hol weg.... en is ook nog eens duurder

flyclutch is niks meer als n originele koppeling...
 
Heej!

ik zou voor jou setup een sport achtig koppelingetje halen, niet of weinig afstelbaar...een fly van malossi is prima....en ik hoop niet dat je nog de power 1 vario hebt want daar heb je nix aan! multivar sportje kopen...win je ook top mee...die heeft groter verloopvlak dan een power1

succes

Een flyclutch is dus echt een achterlijk ding om te kopen (imo dan),
hij is duur (bij mij is ie zelfs kapot gelopen, kan niks hebben) voor wat je krijgt en niet beter af te stellen dan een originele koppeling.

Beter gewoon een Hebo.
 
idd , als je toch al geld uitgeeft beter een verstelbare koppeling nemen , veel makkelijker af te stellen (hebo) en ook zeer mooi af te stellen.

een fly clutch is imo ook niks meer dan een std koppeling met een malossi logo erop..
 
of power1 koppeling... Das Hebo imitatie en kost een stuk minder. Is opzich wel pruts kwaliteit , maargoed met een DR70 sloop je het toch niet :D bovendien is een Power1 vario een prima ding, namelijk een exacte kopie van de Polini vario en doet dus niks onder voor de Malossi multivar. Behalve dat hij de helft kost ;)
 
Back
Top