Beste 1:1 akrapovic

Status
Not open for further replies.

jurre.dc

New Member
Beste mensen kan iemand mij een linkje sturen of de naam van de beste imitatie 1:1 akrapovic? Heb namelijk niet genoeg geld voor een echte:( groetjes
 
Advertisement - register to remove this

Beste mensen kan iemand mij een linkje sturen of de naam van de beste imitatie 1:1 akrapovic? Heb namelijk niet genoeg geld voor een echte:( groetjes
waarom 3 x een nieuw Topic starten over hetzelfde ?
GOOGLE.
Post automatically merged:

Heb namelijk niet genoeg geld voor een echte:( groetjes
Neem een Baan , of ga Sparen .
 
Volgende Topic van @jurre.dc word :
Ik zoek goedkope Nep Stickers van Malossi / Polini/Stage6 , ik heb geen geld , en als ik de Scooter volplak met goedkope Nep stickers .. is het net of ik een dikke vette snelle Scooter heb , voor weinig geld.
 
Neem jij lekker een baan jij zit je hele vrijdag te verneuken op een scooter forum triest figuur.

Niets mis om elkaar een beetje uit te dagen op kennis en je mag ook fouten maken op basis van bepekte info. We leren van elkaar en soms als je het mis hebt dan neem je weer een stapje terug. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar iemand een triest figuur noemen gaat net ff te ver; of je moet het van elkaar goed kunnen hebben.

Wat is je doel van de uitlaat? Gaat het om het uiterlijk of daadwerkelijk de eigenschappen? De eigenschappen vertalen zich terug in "druk" en zijn wellicht te vinden...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top