Benzine door carberateur

Mickey1234wydaeghe

Well-Known Member
image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg Beste , ik heb bij deze paar dagen geleden een Honda x8rs gekocht met wat werk aan , ik ken niet zo heel veel van brommer maar toch wel een paar dingetjes hier en daar , dus over de x8rs die starte soms wat moeilijk dan moest ik lang stampen met de kickstamper en ging die nog dus ik had ook vernomen van de vorige eigenaar dat deze een tijdje heeft stilgestaan dus ik heb meeste van de brommer uit elkaar gehaald , uitlaat , luchtfilter , carberateur , kelk maar dan heb ik volgende probleem gehad toen ik carberateur had aangesloten liep er langs alle kanten benzine door het gaat over een dellorto 17,5 mm deze zit origineel op de x8rs denk ik dus ik vraag me af hoe dit komt want ik denk echt wel dat ik alles goed aansluit
Mvg !!
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    124.6 KB · Views: 2
  • image.jpeg
    image.jpeg
    137.6 KB · Views: 2
  • image.jpeg
    image.jpeg
    137.6 KB · Views: 2
Advertisement - register to remove this

Hoop dat je begrijpt dat je post nogal erg onoverzichtelijk is... 1000den fotos uploaden is leuk, maar weet totaal niet waar je het probleem hebt zitten.. Beter is om de fotos minder te posten ( 2 of 3 is gewoon genoeg)

En de fotos mogen ook wel iets kleiner.. Want zo veel fotos achter elkaar is nogal een drukke boel.
 
Back
Top